DepthSense®-gebarencontrole en in-cabin monitoringoplossingen effenen de weg voor autonoom rijden

SoftKinetic zal de DepthSense®-technologie voor de automobielsector demonstreren op de Frankfurt International Motor Show (IAA)

BRUSSEL, 10 augustus 2017 /PRNewswire/ -- Nu de industrie de weg aan het effenen is voor autonome voertuigen moeten de OEM's kiezen voor innovatie en op het niveau van de high-tech bedrijven concurreren. Eén van de belangrijkste uitdagingen is de overgang naar de automatisering SAE-niveau 3: deze overgang is enkel mogelijk als een volledige in-cabin monitoringoplossing wordt toegepast. De technologie van de dieptesensoren zal een centrale rol spelen in dit systeem.

Time-of-flight (ToF) is op dit moment de feitelijke dieptesensortechnologie voor in-cabin sensoren in de automobielindustrie: de OEM's kunnen niet alleen profiteren van de kleine omvang en de beperkte berekeningsvereiste van deze oplossing, maar dankzij het uitzonderlijk dynamisch bereik van ToF en zijn bestandheid tegen hitte en trillingen, is het een robuuste en betrouwbare oplossing.

WAT: Tijdens de demonstratie van SoftKinetic op de Frankfurt International
Motor Show (IAA) zullen de in-cabin monitoringsoftwarebibliotheken op
basis van 3D time-of-flight (ToF) voor auto's worden getoond. Voorts
zullen de vele andere toepassingen worden getoond waarmee deze
technologie de autonome navigatie, infotainment, de veiligheid en de
algehele rijervaring verbetert.

WAAR: Messe Frankfurt GmbH, Ludwig-Erhard-Anlage 1, D-60327 Frankfurt am Main
New Mobility World, Hall 3.1, Stand B28

WANNEER: 12-17 september 2017

WIE: SoftKinetic, een 100% dochteronderneming van Sony Corporation, is een
leider op het gebied van technologieën voor 3D beeldvorming en
gebarenherkenning. Het bedrijf bevindt zich in België en de VS en
levert geavanceerde oplossingen op het gebied van 3D sensing en
verwerking, met name voor "natuurlijke interfaces."

Mediacontacten: Laetitia Fernandez Communication & Marketing Manager +32.492.220.540 lfernandez@softkinetic.com [mailto:lfernandez@softkinetic.com]

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/409362/SoftKinetic_Logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/409362/SoftKinetic_Logo.jpg]

Web site: http://www.softkinetic.com/

PR Newswire