Voetbalwebsites in het Verenigd Koninkrijk brengen wedstrijdcommentaar en sociale media samen voor grotere betrokkenheid van fans

TEAMtalk en Football365 zijn de eerste gebruikers van LiveGrandstand, het nieuwe geïntegreerde aanbod van Crowdynews

GRONINGEN, 10 augustus 2017 /PRNewswire/ -- Crowdynews [http://www.crowdynews.com/], 's werelds grootste AI-aangedreven curatieplatform voor door gebruikers gegenereerde inhoud (user-generated content (UGC)), heeft vandaag bekendgemaakt dat haar gecureerde UGC-solution live staat op twee voetbalgerelateerde websites: Football365 [http://livescore.football365.com/England-Premier-League-Arsenal-vs-Manchester-City-358120] en TEAMtalk [http://livescore.teamtalk.com/England-Premier-League-Swansea-City-vs-Middlesbrough-358128].

'LiveGrandstand' is onderdeel van een uitgebreid product voor live sportcommentaar van Crowdynews, en is specifiek ontwikkeld voor digitale sportuitgevers. Het combineert realtime commentaar, live sociale media-content, wedstrijdnieuws, en nog veel meer in een one-stop liveblog voor voetbalfans.

"Door samen te werken met Crowdynews, kunnen we de enorme stroom van live sociale media-updates van iedere wedstrijd gebruiken en inperken. Dat betekent dat TEAMtalk en Football365 meer wedstrijden live kunnen verslaan. Door dat te combineren met onze eigen artikelen, data en audio, kunnen wij onze gebruikers de meest content-rijke live-voetbalverslaggeving bieden die er bestaat," aldus Tim Satchell, VK Managing Director bij de Ole! Media Group.

In tegenstelling tot het andere aanbod aan livewedstrijden, verweeft LiveGrandstand sociale media-posts over een wedstrijd in realtime met het commentaar. Crowdynews' curatieplatform maakt gebruik van kunstmatige intelligentie en natuurlijke taalverwerking om automatisch gerelateerde sociale content te vinden en te publiceren in de commentaarstream. De geïntegreerde commentaar- en sociale media-stream geeft weer wat er op dit moment gebeurt in de wedstrijd; ook nadat de wedstijd is afgelopen kunnen de fans de tijdlijn van de wedstrijd bekijken.

"Met LiveGrandstand hebben sportuitgevers nog meer manieren om hun fans bij de wedstrijdervaring te betrekken, door het vermengen van het officiële wedstrijdcommentaar met het verhaal zoals zich dat ontvouwt op de sociale media," aldus Jeroen Zanen, CEO en medeoprichter van Crowdynews. "Door de implementatie van LiveGrandstand op hun websites, zijn TEAMtalk en Football365 toonaangevend in het leveren van een rijkere, meer dynamische en meer volledige fanbelevenis."

Voorbeelden van de dienst kunnen worden bekeken op Football365 [http://livescore.football365.com/England-Premier-League-Arsenal-vs-Manchester-City-358120] en TEAMtalk [http://livescore.teamtalk.com/England-Premier-League-Swansea-City-vs-Middlesbrough-358128] die het hebben geïntegreerd in hun Score Centre. Neem voor meer informatie over het aanbod contact op met Crowdynews via hello@crowdynews.com [mailto:hello@crowdynews.com] of vul dit formulier in [http://info.crowdynews.com/crowdynews-live-centre-integrated-sports-commentary-social-media].

Over Crowdynews Crowdynews helpt content zijn volledige potentieel te verwezenlijken door het creëren van geloofwaardigere, meer omvattende en waardevollere verbindingen tussen de makers en de consumenten van content. Kijk voor meer informatie op www.crowdynews.com [http://www.crowdynews.com/].

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/330590/Crowdynews_Logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/330590/Crowdynews_Logo.jpg]

CONTACT: Sue LeClaire, Sue@crowdynews.com, 617-610-6267

Web site: http://www.crowdynews.com/