HEMA Roze Zaterdag #ofjeworstlust

HEMA viert de liefde met iconen tijdens Europride

HEMA is er voor iedereen. Ongeacht geloofsovertuiging, politieke en seksuele voorkeur of anderszins. Daarom zet HEMA haar helden zoals de rookworst en tompouce in om de liefde te vieren. Speciaal voor de EuroPride, die van 23 juli tot en met 7 augustus plaatsvindt in Amsterdam, heeft HEMA T-shirts ontwikkeld, met daarop deze twee iconische producten van HEMA. De T-shirts zijn beschikbaar in drie varianten: tompouce ♥ tompouce, rookworst ♥ rookworst en rookworst ♥ tompouce.

Opbrengst naar het goede doel
Met de netto winst van de T-shirts steunt HEMA de gaystraight alliances van het COC. Een GSA is een groep leerlingen en docenten die willen dat hun school veilig is voor iedereen. Of je nu homo, hetero, lesbisch, bi of in dubio bent.

De T-shirts zijn in alle maten beschikbaar en kosten Euro10,- per stuk. Vanaf 23 juli zijn de T-shirts in beperkte oplage verkrijgbaar bij HEMA filialen dichtbij de Canalpride route zoals HEMA Kalvertoren, HEMA Nieuwendijk, HEMA Jodenbreestraat en HEMA Centraal Station.

Voor meer informatie zie: hema.nl/europride

Noot aan de redactie:
Voor meer informatie of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

HEMA B.V.
Afdeling Marketing PR
Marry Jansen-Kin
T: 020-3114083
E:perskamer@hema.nl

Over HEMA
Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten makkelijker en leuker. Met producten die opvallen door een goede kwaliteit, een goed ontwerp en een scherpe prijs. HEMA heeft meer dan 700 winkels in 7 landen, 17.000 medewerkers en circa 32.000 producten en diensten. Echt HEMA.

HEMA