Waag steunt Stichting Leiden-Helpt

Vandaag is in Waag een cheque t.w.v. Euro 1750,- overhandigd aan Stichting Leiden-Helpt. 9 juli was Waag namelijk precies 1 jaar geopend. Uiteraard is dit gevierd, want wie jarig is trakteert.
Waag plaatste een maand voor haar jubileum op facebook een oproep: aan welk goed doel zullen wij 20% van de foodomzet op 9 juli doneren?
De reacties stroomden binnen. De Stichting Leiden-Helpt werd het meest genoemd en is gekozen als goede doel.

Wat doet Stichting Leiden-Helpt
Stichting Leiden-Helpt, probeert de armoede te bestrijden in de Leidse regio door middel van gunsten, diensten en giften.
De cheque van Waag t.w.v. Euro 1750,- zal speciaal worden besteed aan de kidsweek. De vakantie week in augustus voor kinderen die staan ingeschreven bij de stichting.

Over Waag
Waag was ooit het bruisend middelpunt van Leiden, maar werd eigenlijk nog maar nauwelijks gebruikt. Sinds de zomer van 2014 is dit monument als vanouds het levendige hart van de stad, in de vorm van een horecagelegenheid waar je kunt ontbijten, lunchen of dineren onder de prachtige gewelven van de monumentale Boterhal of in de nieuwe aanbouw. In de serre is onder meer een grote open keuken gevestigd.

Waag is onderdeel van Debuut BV, dat verantwoordelijk is voor verschillende succesvolle horecaconcepten als; STAN&CO Utrecht en Arnhem, Belgian Beer Café Olivier in Utrecht en Leiden, en Stadscafé De Vooruitgang in Eindhoven.
Locatie : Aalmarkt 21
Website : www.waag-leiden.nl