Planon viert World FM Day

- Bedank uw FM-professionals voor hun inzet en vier World FM Day met Planon -

Nijmegen - 13 juli 2016, Vandaag vieren wereldwijd facilitaire professionals voor de 7e keer World Facility Management (FM) Day. Het thema dit jaar is "Empowering people for a productive world". Planon kan zich prima vinden in dit statement en herkent dat het werk van FM-professionals essentieel bijdraagt aan het succes van het bedrijfsleven wereldwijd.

Pierre Guelen, CEO bij Planon, licht toe: "World FM Day biedt bij uitstek de gelegenheid om het belangrijke werk dat facility management professionals en de FM-industrie bijdraagt aan het bedrijfsleven wereldwijd te (h)erkennen. We zien bijvoorbeeld hoe de revolutie rondom de werkplek, ook wel het nieuwe werken genoemd, over de hele wereld bijdraagt aan een enorme verbetering van de werkbeleving, de gezondheid, veiligheid, productiviteit en het welzijn van alle medewerkers die de omgeving benutten."

Om deze dag te vieren en FM-professionals in het zonnetje te zetten, biedt Planon iedereen de mogelijkheid om zijn facilitaire collega's te bedanken voor hun inzet en prestaties het afgelopen jaar met een gratis e-card.

Wilt u ook uw facilitaire collega en/of leverancier bedanken?
Klik dan hier (http://pages.planonsoftware.com/Press-WorldFMDay2016-NL_1Register.html?utm_source=Press-release&utm_medium=Press-release&utm_campaign=World_FM_Day_2016) voor een gratis e-card om uw FM-professional te bedanken voor zijn bijdrage aan een energieke werkomgeving.

Over Planon
Met meer dan dertig jaar ervaring in het FMIS-domein is Planon een internationale, marktleidende softwareleverancier die organisaties ondersteunt die streven naar optimalisatie van werkplekken, vastgoed en bijbehorende dienstverlening. Planon levert innovatieve softwareoplossingen, bewezen best practices en professionele ondersteuning die bijdragen aan het verhogen van productiviteit en kostenefficiency. Planon's geïntegreerde, toekomstbestendige oplossingen leveren betrouwbare managementinformatie. Meer dan 2.000 klanten profiteren van Planon's innovatieve oplossingen, ondersteund door een wereldwijd netwerk van eigen kantoren. Planon wordt al jaren achtereen door Gartner - een toonaangevend, onafhankelijk technologie onderzoeksbureau - gepositioneerd in het Leader-kwadrant van haar Magic Quadrant voor IWMS (Integrated Workplace Management System). Meer leren over Planon's FMIS-oplossing? Bezoek dan http://planonsoftware.com of volg ons op Twitter via @Planon_NL of Planon_BE.

Meer informatie, neem dan contact op met:
Daphne Tollenaar
Daphne.Tollenaar@planonsoftware.com