Tijd om te experimenteren - de Proefjeslab collectie barst los!

HULST, Nederland, July 12, 2016 /PRNewswire/ --



Boost Group lanceert wetenschapsconcept in Nederland voor EMTÉ Supermarkten.
Per direct beschikbaar: Proefjeslab is de naam van een nieuwe collectibles' promotie bij EMTÉ Supermarkten, om een campagne te activeren die zowel leerzaam als leuk is. De huidige collectie bestaat uit 80 kaarten en een verzamelalbum, dat kinderen invoert in de wereld van de wetenschap, terwijl ze ook nieuwe en interessante weetjes ontdekken over wetenschap en de natuur.
Bij iedere aankoop van 10 euro ontvangen EMTÉ klanten een flowpack met 2 kaarten uit de collectie. Iedere kaart omschrijft een boeiend experiment dat kinderen zelfstandig of samen met hun ouders kunnen uitvoeren. Tijdens het eerste weekend van de promotie ontvangen EMTÉ klanten het verzamelalbum gratis bij besteding van een bedrag van tenminste 25 euro. Hierna is het apart verkrijgbaar. De collectie sluit aan bij drie verschillende experimentdozen, die te koop worden aangeboden. In samenwerking met Stichting C3 - de Nederlandse stichting die zich bezighoudt met het ontwikkelen van jonge wetenschapstalenten - heeft Boost Group alle inhoud, materialen en spelletjes die bij de campagne horen ontwikkeld en uitgebracht. Hiernaast omvat de collectie ook een wedstrijd voor deze jongeren die graag proefjes uitvoeren: in samenwerking met de NEMO Science Centre beloont EMTÉ de winnaars met vrijkaartjes voor een bezoek aan het prachtige NEMO Science Centre in Amsterdam. De promotie biedt bovendien kansen op verleidelijke dagtochtjes: kinderen krijgen een verassende inkijk in het menselijk lichaam, tegen een korting van wel 43% op de BODY WORLDS Amsterdam en een korting van 40% op de CORPUS rondleiding. Verder kun je zelfs het ondergrondse deel van een oude vesting verkennen tegen een korting van 30% bij GeoFort of techniek ontdekken tegen een korting van 30% op een bezoek aan het Continium Discovery Center.
Yvette Florussen, Campagnemanager Foodretail bij Sligro Food Group Nederland B.V., vertelt: "We waren op zoek naar een geheel nieuw promotieconcept voor EMTÉ Supermarkten, gericht op kinderen vanaf 6 jaar, iets dat nog nooit eerder is aangeboden. Samen met Boost Group belonen we de gezinnen die bij ons winkelen en verhogen we bezoeken aan de verkooppunten, door middel van fascinerende 360-graden communicatie. De campagne wordt aangeprezen door de bekende Nederlandse acteur Pepijn Gunneweg, die de aftrap doet voor een collectibles' promotie die in alle opzichten leuk en spannend is voor zowel leergierige kinderen als hun ouders."
Boost Group is verantwoordelijk voor de creatie, het ontwerp en de productie van het unieke concept van Proefjeslab, dat de komende 6 weken voorradig zal zijn bij 130 EMTÉ winkels in Nederland.
Meer weten: http://www.emte.nl/aanbiedingen-acties/proefjeslab.htm
Contact:  Laura Mattiucci - Marketing Manager - laura.mattiucci@boostgroup.ch - T: +41-58-201-94-47 - Mob: +41-79-955-72-03



Boost

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234