Domino's Nederland introduceert bestellen via SMS

Domino's Nederland introduceert snelste manier van bestellen

Klanten van Domino's kunnen vanaf nu heel gemakkelijk, door middel van één SMS hun favoriete bestelling plaatsen. Dit is vanaf vandaag ook mogelijk in Nederland, nadat Amerika en Australië dit hebben geïntroduceerd. Deze snelle en gemakkelijke manier van bestellen zal het voor de pizzaliefhebber nog eenvoudiger maken om te bestellen. Dat wil toch iedereen?

Eenvoudig bestellen
Klanten van Domino's kunnen een SMS sturen naar '3669' met hierin de tekst "pizza" of de pizza-emoji. Binnen 30 seconde wordt de bestelling doorgevoerd en gaan de Dominoids in de winkel aan de slag om de bestelling vers te maken en in gemiddeld 22 minuten warm aan de deur af te leveren. In Nederland is Domino's het eerste (bezorg)restaurant dat een dergelijke functionaliteit aan de klanten aanbiedt.

Vooruitstrevendheid Domino's
Domino's wil het bestellen van pizza zo gemakkelijk en transparant mogelijk maken voor iedereen. Om dit doel te bereiken, loopt Domino's graag voorop in technologische en innovatieve veranderingen. Zo was ze al de eerste met de Pizza Tracker, wat de zichtbaarheid van het bestelproces heeft vergroot; en kun je als klant je pizza ook al met alle beschikbare ingrediënten volledig online personaliseren.

Door dit bestelgemak worden nu al meer dan 85% van de bezorgbestellingen bij Domino's online geplaatst. Om de klant nog meer ten dienst te zijn, is het bestellen via SMS een mooie nieuwe stap in de goede richting en hierbij erg relevant.

Volgens CEO André ten Wolde wordt gebruiksvriendelijkheid en gemak voor de klant steeds belangrijker en daar is het bestellen per SMS een heel goed voorbeeld van. ''We hebben bewust gekozen voor bestellen per SMS, omdat we een zo breed mogelijk publiek willen aanspreken en hierdoor ook klanten zonder smartphone kunnen bestellen. Zo kunnen we nog meer pizzaliefhebbers van dienst zijn!''.

SMS bestellen vieren met de pizzaliefhebber
Om deze nieuwe, snelste bestelmethode te vieren, krijgt de klant bij de eerste bestelling via SMS maar liefst 25% korting op de bestelling in de komende maand. Probeer het dus allemaal uit en kijk voor meer informatie over bestellen via SMS op www.dominos.nl/SMS of bekijk de online video met meer uitleg op

Domino's Pizza heeft wereldwijd ruim 12.000 vestigingen in meer dan 70 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels 195 vestigingen. Als marktleider heeft Domino's het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo'n 10 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza's bezorgen. Domino's Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino's Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino's Pizza in Australië, Nieuw Zeeland, Monaco, Frankrijk, Japan, Duitsland, België en Nederland. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.

Domino's Pizza

Gorinchem