Consolid breidt directieteam uit met Marco Broeknellis

De afgelopen jaren is Consolid hard gegroeid. Harder dan de markt, sneller dan veel concurrenten. De toegenomen vraag naar tijdelijk en vast personeel in de markt van Vervoer & Veiligheid, samen met de behoefte aan opleidingsprogramma's voor aspirant chauffeurs en beveiligers, hebben de omzet in 2015 opgestuwd tot 77 miljoen euro. Naar verwachting groeit Consolid in 2016 door naar ruim 100 miljoen euro omzet. Door te investeren in training van medewerkers, ICT en procesverbeteringen is Consolid in staat gebleken deze groei ook met hoge klanttevredenheidscijfers te combineren. In het ruim 25 jarig bestaan is Consolid uitgegroeid tot marktleider in recruitment voor Vervoer & Veiligheid en is onlangs voor de inspanningen op het vlak van opleiden van nieuwe chauffeurs beloond met de STOOF Leer-/werkprijs.

De ambities van de organisatie liggen op het terrein van het uitbreiden van niches binnen het domein Vervoer & Veiligheid, vergroten van de klantbeleving en het uitbouwen van de community chauffeurs en veiligheidspersoneel. Maar ook op maatschappelijk gebied wil Consolid voor de sector een rol van betekenis hebben. In het bestrijden van jeugdwerkloosheid bijvoorbeeld en door te zorgen dat werknemers ook op latere leeftijd aan het werk kunnen blijven. De komende jaren wil Consolid sterk doorgroeien, zowel autonoom als door middel van acquisities.

Om die ambities te realiseren is besloten het directieteam te versterken met de komst van Marco Broeknellis. De heer Broeknellis heeft door zijn achtergrond ruime strategische, commerciële en operationele ervaring op het vlak van recruitment, flexibilisering en opleiden. In achtereenvolgende directiefuncties was hij werkzaam bij USG/Unique, Schoevers en AB Flexkracht.

Directeur Dennis Mortier hierover: "Wij zijn heel blij dat wij de directie van Consolid kunnen versterken met de leiderschapskwaliteiten en ruime ervaring van Marco Broeknellis. Zijn visie op flexibiliseren en de rol van opleiden passen naadloos bij ons bedrijf en wij verwachten met zijn jarenlange ervaring binnen de sector het bedrijf verder door te kunnen laten groeien."

Met de komst van Marco Broeknellis per 1 september 2016 zal het directieteam verder bestaan uit CFO Kees van Laarhoven en DGA's Arian Mortier en Dennis Mortier.

Consolid is Nederlands marktleider in recruitment voor Vervoer & Veiligheid. Met dienstverlening op het gebied van uitzenden/detacheren, payrolling, opleiden en poolmanagement bedient zij zowel grote ondernemingen als het MKB in heel Nederland. Vanuit 10 locaties zijn ruim 150 medewerkers actief met het opleiden en bemiddelen van ca. 3500 professionals. Kenmerkende functies die daarbinnen herkend kunnen worden zijn: bus-, taxi- en vrachtwagenchauffeurs, home-delivery bezorger/chauffeurs, beveiligers, toezichthouders en technisch personeel in de automotive sector.

Voor meer informatie: Dennis Mortier (DGA), tel. 06-51486303. E-mail: d.mortier@consolid.nl.
Consolid B.V., Radarweg 511-513, 1043 NZ Amsterdam. Tel. 020-5861199.

Consolid