Jackpotkoorts loopt hoog op bij Primera

Bij Primera hebben ze het er maar druk mee: de vele mensen die hun geluk beproeven met de Staatsloterij waar de jackpot van maar liefst 26,1 miljoen euro gegarandeerd valt op 10 juli.

"Bij een hoge jackpotstand zien we altijd een duidelijke toename in omzet, ook nu weer. Daarnaast geeft het ook een extra leuke sfeer in de winkels, het leeft toch bij de klanten. We creëren nog meer beleving op de winkelvloer met de Staatsloterij drukknop. Iedere klant die een Staatslot koopt mag een keer op de knop slaan. Druk je het juiste getal dan win je een gratis 1/5de Staatslot", aldus Joost Bakker Hoofd Assortimenten bij Primera.

Of het winnende lot ook daadwerkelijk bij Primera wordt verkocht is nog even afwachten. De trekkingsuitslag wordt bekendgemaakt op 10 juli om 22.00 uur.

Noot aan de redactie (niet voor publicatie):
Deze persinformatie wordt u toegestuurd door Coöperatie Primera b.a. Voor extra informatie, interviews en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Primera, info@primera.nl of 0418 - 65 10 07.

Over Primera
Coöperatie Primera b.a. is een organisatie van, voor en door zelfstandige ondernemers, opgericht in 1991. Naast de inmiddels 481 aangesloten zelfstandige ondernemers kent Coöperatie Primera b.a. twee participanten. Dit zijn British American Tobacco The Netherlands B.V. en Agio Cigars. De participanten ondersteunen de coöperatie. Alle activiteiten van Coöperatie Primera b.a. zijn gericht op het commerciële en bedrijfseconomische succes van de zelfstandige ondernemers die dan ook de meerderheid van de aandelen in eigendom hebben.

Coöperatie Primera b.a.

Waardenburg