Adjiedj Bakas en Witold Kepinski schrijven: De digitale transformatie

Zojuist verschenen: De Digitale Transformatie, In de volgende fase van de technologische revolutie staat er veel te gebeuren. Technologie maakt veel goeds mogelijk, maar veiligheid en privacy krijgen nieuwe inhoud. Dit boek is bestemd voor CEO's, CFO's, HR- en markettingspecialisten, lijnmanager en beslissers in de veiligheids-, financiële, retail- en andere ketens die zoeken naar een gids in het technologiewoud.

In de natuur is het niet het sterkste beest dat overleeft, maar het beest dat zich het beste aanpast aan de veranderende omgeving. Deze oude wet van Darwin geldt meer dan ook in de jaren '10. Managers, CFO's, marketeers, HR-specialisten en anderen merken nu al dat vrijwel alle disruptieve innovaties technologie-gedreven zijn. Maar de kloof tussen deze stakeholders enerzijds en techneuten en IT-ers anderzijds is nog te groot. Die moet nodig overbrugd worden.

Alleen dan kan innovatie in bedrijf of bedrijfstak echt van de grond komen. Om alle stakeholders op weg te helpen met de digitale transformatie komen wij nu met "het handboek soldaat voor de digitale transformatie".

"Handboek Soldaat" voor de digitale transformatie
Allerlei termen buitelen over elkaar heen in marketing-, management- , HR- , IT- en technologiekringen. Data-driven marketing. Digital business. Digital enterprise. IT-security voor de oorlogseconomie. Jonge whizzkids weten wel hoe dit allemaal werkt. Maar in 2020 is 1:2 volwassen Nederlanders 50+ en de meeste decisionmakers weten nog te weinig van de kansen en mogelijkheden die de digitale transformatie biedt. Voor organisatiestructuren, HR, marketingmethodieken, verdienmodellen en "how to kill your darlings."

De Digitale Transformatie wordt door bedrijven strategisch ingezet om hun organisatie en productieprocessen efficiënter te maken, om waardevermeerdering te realiseren, om nieuwe verdienmodellen te ontwikkelen en om de klant nog tevredener te stellen. Slechts 27 procent van de bedrijven heeft echter een samenhangende digitale strategie die beschrijft hoe toegevoegde waarde voor de klant te creëren. Dat moet veranderen, want het draait allemaal om klanttevredenheid in deze digitale tijden.

Adjiedj Bakas (1963), door NRC gedoopt tot 'trendwatcher des vaderlands', is een veelgevraagd spreker, zowel in de technologiebranche als in de branches waar stakeholders van dit boek in werken. Van zijn eerdere boeken werden meer dan 700.000 stuks verkocht, hij geeft circa 200 lezingen per jaar in binnen- en buitenland. Hij "explodeert van enthousiasme" (Suddeutsche Zeitung), "benut zijn wereldburgerschap op briljante manier" (Times of India) en "moet zeer serieus worden genomen" (minister van EZ Henk Kamp). Hij wordt genoemd om zijn "optimisme en inspiratiekracht" (Frits Bolkestein) en werd uitgeroepen tot een van de 25 meest creatieve Nederlanders (Management Team) en een van de 100 meest invloedrijke mediapersoonlijkheden (Nederlands Media Netwerk).

Witold Kepinski (1969) is hoofdredacteur van Dutch IT-channel. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring binnen de nationale en internationale IT-business waar hij nieuws en marktontwikkelingen beschrijft. Witold werkte eerder bij de Amerikaanse media-multinational IDG (Infoworld, Webwereld, NetworkWorld, ComputerPartner) en VNU (CRN en Computable).

Voor meer informatie neem contact op met:
Trendoffice Bakas
Ralph Uittenbogaard
info@bakas.nl
020 6271017

Trend Office Bakas

plaats:
Amsterdam
website:
http://www.bakas.nl

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234