Absolutely Fabulous The Movie, voorpremière voor VIPS en BN-ers

Persuitnodiging

Engeland heeft Absolutely Fabulous als spraakmakend PR-bureau, Nederland krijgt ... PR4ALL. Tijdens de exclusieve voorpremière van Absolutely Fabulous, The Movie in het Amsterdam Tuschinski, stelt dit nieuwe PR-bureau zich in aanwezigheid van vele bekende Nederlanders op de rode loper voor. Bent u daar bij?

Absolutely Fabulous kent u. Het is het PR-bureau van de tikkeltje ordinaire Patsy en Edina, die werkelijk alles, goede tijden en slechte tijden, vieren met champagne. Op woensdag 13 juli is de exclusieve voorpremière van de film in Theater Tuschinski in Amsterdam. Tijdens die voorpremière presenteert ook PR4ALL zich, als de Nederlandse evenknie van het beroemde Britse bureau.

Het afgelopen half jaar draaide het bureau proef en ondervond dat steeds meer ondernemers verdwalen in de 'brei' van marketingmogelijkheden.

Eén van de initiatiefnemers is PR goeroe Ronald Heister (PR man van onder andere de Britse ondernemer Sir Richard Branson). Heister: "Ondernemers hebben behoefte aan een rechterhand in PR. Wij gaan dat voor hen zijn. Open en laagdrempelig. Als de partner met wie de ondernemer bespreekt welke producten hem of haar gaan helpen aan een grotere naamsbekendheid, meer klanten, meer omzet, enz."

Hoog tijd om officieel van start te gaan. Dat doet het bureau tijdens de voorpremière van Absolutely Fabulous The Movie. Creatief directeur Tolga Zivali: "Er ligt een rode loper, er is Bollinger champagne en er zullen vele bekende Nederlanders aanwezig zijn. Wij lanceren onszelf in de stijl van onze Britse collega's"
Meer informatie: www.pr4all.nl

Informatie voor de pers: