Van Dorp neemt de Verkaart Groep over

Van Dorp, een landelijke technische dienstverlener, heeft overeenstemming bereikt over de overname van de Verkaart Groep. Van Dorp neemt de werkmaatschappijen met vestigingen in Wateringen en Lelystad over. De overname past binnen de strategie van Van Dorp en hiermee versterkt Van Dorp haar positie in de Randstad en in Lelystad en omgeving.

Continuïteit voor klanten en medewerkers Verkaart
Verkaart is in zwaar weer terecht gekomen. Door de overname wordt de continuïteit voor de klanten gewaarborgd. De heer Joan Remmerswaal, Algemeen Directeur Van Dorp: "Wij gaan ervoor zorgen de werkzaamheden, voortkomend uit de overgenomen contracten, naadloos in elkaar over te laten gaan en met alle zorg uit te voeren. Wij kijken ernaar uit een langdurige relatie met de voormalige Verkaart-klanten op te bouwen".

Als familiebedrijf sluit de Verkaart Groep goed aan bij het familiebedrijf Van Dorp, waar maatschappelijk betrokken ondernemen hoog in het vaandel staat. Met deze overname zijn circa 100 medewerkers gemoeid, die bij Van Dorp in dienst komen. Van Dorp groeit met deze overname naar 15 vestigingen door het hele land en circa 1000 medewerkers/sters.

Duurzame kennispartner in de techniek
Van Dorp is een betrouwbare kennispartner, die zich richt op duurzame techniek in gebouwen. Van Dorp heeft vestigingen verspreid over het land. Elke regio kent zijn eigen cultuur. Vandaar dat elke vestiging van Van Dorp zich richt op haar regionale klanten binnen de regionale markt. Als totaalinstallateur biedt Van Dorp een totaalpakket aan technische diensten. Alle techniek in gebouwen wordt zelfstandig ontworpen, gerealiseerd en beheerd.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Christian Haket, haket@vandorp.eu, 06 - 15 349 821.

Van Dorp installaties

Zoetermeer