Een heus pizzatheater in de 195 ste Domino's vestiging in Nederland

De 195ste vestiging van Domino's Pizza Nederland wordt aankomende zaterdag 2 juli geopend in Oss. Dit is al de tweede Domino's winkel in Oss, wat groots gevierd wordt, en waarmee ook de dekking in het zuiden van het land weerom versterkt wordt. Met deze opening breidt Domino's ook zijn pizza theater uit, waar de kunst van het maken van de pizza's met trots aan de klant wordt getoond.

Goede, verse en smakelijke pizza's
Dit jaar zijn er al meer dan 5 miljoen Domino's pizza's verkocht in Nederland, gemaakt van 5 miljoen verse, zelfgemaakte deegbolletjes. Door de ultrasnelle service van Domino's kan het idee gewekt worden dat Domino's met diepvries pizza's of deeg werkt. Het tegendeel is echter waar; Domino's maakt enkel gebruik van vers deeg, en alle pizza's worden pas bereid op het moment dat de bestelling wordt geplaatst. Zo garandeert Domino's verse, smakelijke pizza's van uitstekende kwaliteit. Want klantenteveredenheid staat voorop en is het ultieme doel.
En voor elke pizza begint dat steeds met een vers bolletje deeg, dat in de winkels 2 dagen gerezen is; en dan, met de hand, op maat gemaakt, naargelang de bestelling van de klant.

Pizzatheater in Oss
In de nieuw geopende vestiging in Oss wordt de nadruk weer volop op deze ambitie gelegd. Hier wordt namelijk gezorgd dat de kwaliteit van de verse ingrediënten en producten direct zichtbaar is voor de klant. Er is in deze vestiging een heus "pizzatheater", wat inhoudt dat de klant goed zicht heeft op de bereiding van hun pizza's en het gebruik van de ingrediënten. Het maken van elke pizza wordt met trots getoond, vanaf het bolletje deeg. En de heerlijk geurende pizza's worden letterlijk voor de neuzen van de klanten ook uit de oven gehaald, gesneden en in de doos gedaan.
De eigenaar van Domino's Pizza Oss 2, Herman Derkx, zegt hierover: ''Het allerleukst aan werken bij Domino's vind ik het leveren van heerlijke pizza's en te zien hoe de klant hier tevreden mee naar huis gaat. Hoe leuk is het dat dit nu nog zichtbaarder wordt voor de klant? Ik denk dat hoe meer het proces zichtbaar is voor de klant, des te groter het vertrouwen ook wordt in de kwaliteit en de versheid van onze producten. We hopen hiermee nog meer klanten te overtuigen van ons vakmanschap!''
Smakelijk alvast.

Einde persbericht
Domino's Pizza heeft wereldwijd ruim 12.000 vestigingen in meer dan 70 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels 195 vestigingen. Als marktleider heeft Domino's het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo'n 10 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza's bezorgen. Domino's Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino's Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino's Pizza in Australië, Nieuw Zeeland, Frankrijk, Japan, Duitsland, België en Nederland. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl