Ger Hukker benoemd tot Erelid NVM

Nieuwegein, 28 juni 2016 – Voormalig NVM-voorzitter Ger Hukker is tijdens de Ledenraad van 28 juni 2016 benoemd tot erelid van de NVM. Ger Hukker krijgt het erelidmaatschap toegewezen vanwege de grote betekenis die hij heeft betekend voor de NVM en de vastgoedmarkt.

Hukker was van 2003 tot en met 2007 voorzitter van de vakgroep Wonen en werd in 2007 benoemd als Algemeen Voorzitter van de NVM. Vanaf dat moment leidde hij op diplomatieke manier de vereniging door de economische crisis van de afgelopen jaren.

Mede dankzij het uitstekende publieke optreden van Hukker wist de NVM op de agenda te komen bij alle belangrijke spelers in de vastgoedmarkt en Overheid. Met WONEN 4.0 wist Ger Hukker een plan te presenteren dat breed gedragen werd door betrokkenen in de woningmarkt en daarmee de politiek te benaderen. Ook bekleedde hij allerlei functies binnen en buiten de NVM. Zijn tomeloze enthousiasme, grote deskundigheid en persoonlijke aandacht voor iedereen maakte Hukker tot een geliefde voorzitter.

Ger Hukker nam op 18 april van dit jaar afscheid als voorzitter van de NVM en werd opgevolgd door Ger Jaarsma. Minister Blok noemde bij zijn afscheid Hukker een baken van rust in een woelige zee.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Roeland Kimman, communicatie, media en woordvoering. Telefoon 030 6085 185, mobiel 06 - 55 205 205 E mail: kimman@nvm.nl

NVM

Nieuwegein