TOM MTF verwelkomt Wolverine Trading als nieuwe participant

Wolverine Trading UK Ltd ('Wolverine') is toegelaten als Lid van TOM MTF per 23 Juni 2016 en zal als market maker bied- en laatprijzen afgeven in in TOM MTF opties.

TOM MTF heeft dit jaar meerdere nieuwe leden kunnen verwelkomen en verwacht dat er meer zullen volgen. Dit momentum is een bevestiging door de markt dat TOM MTF een significante liquiditeitspositie in Nederlandse opties heeft bemachtigd. Internationale handelshuizen blijven zich aanmelden voor lidmaatschap van TOM MTF, hetgeen bijdraagt aan de diversiteit van de orderstromen en kwaliteit van de orderboeken.

Willem Meijer, CEO van TOM (The Order Machine): "De komst Wolverine betekent dat er weer een gevestigde market maker, met meer dan 20 jaar handelservaring, de belangrijke rol van van TOM in Nederlandse opties erkent".

Louis Proust, hoofdhandelaar van Wolverine in Londen: "Gegeven het succes van TOM in Nederlandse opties, zien we er naar uit liquiditeit te verschaffen op het platform''.

Over TOM (The Order Machine)
TOM is een beurs in Nederland voor opties en streeft naar een optimale marktwerking tussen beurzen. Om klanten de beste beschikbare prijs voor een order te bieden, heeft TOM een zoekmachine ontwikkeld ('TOM Smart Execution') die, sneller dan met het blote oog waarneembaar is, de prijzen tussen beurzen vergelijkt. In beginsel voert de zoekmachine de order uit tegen de best beschikbare prijs. De aandeelhouders van TOM zijn ABN AMRO Clearing Bank, BinckBank, IMC, Nasdaq en Optiver.

Over Wolverine
The Wolverine companies comprise a number of diversified financial institutions specializing in proprietary trading, asset management, order execution services, and technology solutions. Wolverine are recognized as a market leader in derivatives valuation, trading, and value-added order execution across global equity, options, and futures markets. Established in 1994, Wolverine Trading engages in market making and valuation arbitrage across global markets.

Information:
TOM (The Order Machine)
Barbara Strozzilaan 310
NL - 1083 HN AMSTERDAM
Contactperson: Willem Meijer (CEO)
Telephone: +31 20 - 7195000
www.tomgroup.eu