Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. update na de AvA

Op de op 21 juni 2016 gehouden aandeelhoudersvergadering van het Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. (Property Fund) hebben de aanwezige aandeelhouders het voorstel tot uitkering van EUR 0,25 per aandeel goedgekeurd, waarbij de totale uitkering voor 2015 uitkomt op EUR 0,35 per aandeel. Het management heeft aangegeven dat het een cashuitkering betreft welke naar verwachting in september wordt uitgekeerd. De exacte betalingstermijn wordt middels een separaat persbericht aan de markt gecommuniceerd.

De aanwezige stemgerechtigden hebben hun goedkeuring gegeven aan de statutenwijziging. Zo wordt de nieuwe naam van het Fonds Arcona Property Fund N.V.

Tevens hebben zij goedkeuring gegeven aan de verhoging van het maatschappelijk aandelenkapitaal. De directie van het Property Fund heeft aangegeven dat zij maximaal 5 miljoen aandelen zal uitgeven zonder goedkeuring van Algemene Vergadering van Aandeelhouders. Dit is inclusief de huidige uitstaande aandelen en mogelijke nieuwe aandelen uit de conversie van bestaande (en toekomstige) converteerbare obligaties.

De presentatie van de vergadering is te downloaden via www.arconacapital.nl.

Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. belegt in commercieel vastgoed in Midden Europa. Aandelen van het fonds (ISIN-code NL0006311706) zijn dagelijks verhandelbaar via Euronext Amsterdam als closed-end beleggingsfonds.

Voor meer informatie:
Arcona Capital Fund Management B.V.
E-mail: info@arconacapital.com

Arcona Capital Nederland N.V.

Deventer