Hagenaar wint Ford bij Bruna Letterbingo

Hagenaar Michiel is de gelukkige winnaar van de hoofdprijs in de Bruna LetterBingo. Hij wint een Ford Ka die mede beschikbaar is gesteld door Ford dealer Broekhuis Zeist. Bij de sleuteloverhandiging bij de Bruna in Maarssen kon Michiel zijn geluk niet op.

De winnaar en zijn vrouw zijn duidelijk onder de indruk bij de uitreiking. "Het is echt supertof, ik heb het uitgeschreeuwd toen het nieuws kwam," vertelt Michiel. Zijn vrouw Chris voegt daaraan toe: "Ik heb wel drie keer gezegd 'Echt waar?'. En toen gingen mijn beentjes trillen. En dat gewoon met één zo'n bingo-kaartje..."

De Ford Ka is de hoofdprijs in Bruna LetterBingo, dat de afgelopen weken landelijk is gespeeld. Bij het spel kregen klanten een kaart met letters uitgereikt waarmee ze bingo konden spelen. Door de kaart te registreren, kwamen ze in aanmerking voor in totaal meer dan 2000 prijzen. Die varieerden van een half jaar onbeperkt lezen met een Bliyoo-abonnement tot cadeaukaarten, fietsen, dagjes uit en korte vakanties.

Bij de uitreiking van de Ford Ka benadrukte Algemeen Directeur Fred Zeegers dat Bruna meer acties in de planning heeft: "We merken dat klanten het ontzettend leuk vinden als wij iets voor ze doen. Dat gebeurt op lokaal niveau door kleinere wedstrijden en op landelijk niveau door acties als LetterBingo of aanbiedingen. Ook als wij iets weggeven via ons Facebook- of Twitteraccount is dat een groot succes. We gaan daar dus zeker mee door."

Zeegers bedankte ook Ford-dealer Broekhuis Zeist, die de hoofdprijs mede mogelijk heeft gemaakt. Een dolblije winnaar maakt deze gezamenlijke actie geweldig volgens Reinier Imminkhuizen van Broekhuis Ford Zeist. "Enthousiaste klanten, dat is onze drive. Wij maken graag iedere dag het verschil. Bruna en Broekhuis passen in dat opzicht erg goed bij elkaar."

Geplaatst in:

Bruna BV