Dick Gilhuis vertrekt bij Zeeland Seaports

Dick Gilhuis vertrekt per 1 augustus 2016 als Commercieel Directeur (CCO) bij Zeeland Seaports. Vanaf 1 augustus treedt Dick als Chief Commercial Officer in dienst bij de internationale CLDN-RoRo Group met hoofdvestiging in Londen, die tot dezelfde groep behoort als CRO Ports (Cobelfret) uit Vlissingen.

Dick heeft ongeveer vijf jaar de leiding gehad over de commerciële afdeling en heeft Zeeland Seaports commercieel fors meer op de kaart gezet. Ook heeft hij een aantal maanden als waarnemend CEO gediend.

Over Zeeland Seaports
Havenbedrijf Zeeland Seaports ontwikkelt, exploiteert en beheert de zeehavens van Vlissingen/Borsele en Terneuzen. Samen vormen ze één havengebied dat strategisch is gelegen in Noordwest-Europa met een gunstige toegang vanaf de monding van de Westerschelde en met zeer goede achterlandverbindingen. De vele industriële en logistieke bedrijven in het havengebied zorgen er voor dat Zeeland Seaports op basis van overslag de derde zeehaven van Nederland is.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Maarten van As, woordvoerder Zeeland Seaports, via +31 115 647450 maarten.vanas@zeelandseaports.com

Zeeland Seaports

Terneuzen