RWTH Aken Campus Biedt een Exclusief Programma over Innovatie, 4.0 Industrie en Intrapreneurship voor Kaderleden aan

AKEN, Duitsland, August 9, 2018 /PRNewswire/ --

Inzicht in de kracht van de twee ecosystemen RWTH Aken Campus en Silicon Valley

- Kruisverwijzing: Beeld is beschikbaar bij AP Images (http://www.apimages.com) -

De RWTH in Aken biedt de wereldwijde unieke "Industry 4.0 Executive Education - Disruptive Innovation and Intrapreneurship" programma aan, dat kaderleden aanspreekt met als doeleinde om innoverende strategieën voor hun bedrijven te ontwikkelen en in te zetten. Toegang tot de RWTH Aken Campus en Silicon Valley geeft de deelnemers inzicht in de succesverhalen en pioniersgeest van beide locaties, met de bedoeling om hun eigen innovatieprojecten te stimuleren binnen hun eigen bedrijven. Het programma bestaat uit drie modules: een week deelname in Aken (11 maart - 15 maart 2019) een week deelname in Silicon Valley (9 september - 13 september 2019) en een online cursus.

"De ondernemings- en innovatiekracht van Silicon Valley is voor ons een geweldig voorbeeld. De synergie tussen wendbaar hardwareontwikkeling en software innovatie-hub verheft ons programma naar een geheel nieuw niveau," zegt Dr. Günther Schuh, Algemeen Directeur van de RWTH Aken Campus GmbH. Dr. Raymond Levitt van de Stanford School of Engineering en lid van het Academic Advisory Board voor het programma, bevestigt de integratie van Silicon Valley in het programma en is enthousiast over de hardware innovaties van Aken: "Het programma wordt door de complementaire sterke punten van beide locaties gekenmerkt. De 21ste eeuw productie ecosysteem van Aken is van wereldklasse, met zijn uitgebreide onderzoeksexpertise op het gebied van 4.0 Industrie en het succes van zijn praktische toepassingen, zoals elektrische voertuigen, de StreetScooter en e.GO Life."

Overige informatie en inschrijving: http://ots.de/Ijro1l

Dr. Mareike Neumann