ArisGlobal kondigt LifeSphere Regulatory(TM) aan

CHICAGO, June 9, 2017 /PRNewswire/ --

Gedeeld cloudplatform transformeert regelgevende afdelingen met end-to-end-benadering

die de informatiekloof overbrugt

ArisGlobal, een leidend leverancier op het gebied van geintegreerde cloudgebaseerde softwareoplossingen voor Life Sciences kondigt LifeSphere Regulatory(TM) [http://www.arisglobal.com/regulatory-affairs ]aan. Dit is een gedeelde, cloudgebaseerde oplossing met kant en klare, vooraf goedgekeurde praktijken, die voldoet aan de standaard sectornormen en die de afdeling regelgeving van bedrijven in life sciences een mondiale end-to-end aanpak biedt voor regelgevende bedrijfsprocessen die de gehele productlevenscyclus bestrijken. De oplossing zorgt ook voor naleving van wereldwijde regelgeving, zoals XEVMPD en IDMP, en zorgt ervoor dat andere afdelingen regelgevende informatie kunnen delen om de gehele organisatorische naleving te verbeteren. Cognitieve rekenfunctionaliteit, die ook machineleren omvat, stroomlijnt en automatiseert kernprocessen en verbetert de efficientie en de productiviteit.

(Logo: http://mma.prnewswire.com/media/448785/ArisGlobal_Logo.jpg )

"De hedendaagse bedrijven in life sciences zijn zich pijnlijk bewust van een informatiekloof tussen de regulerende afdeling en andere delen van het bedrijf, die steeds groter wordt. Ze zijn het moe om het beheer van regelgevende zaken stukje bij beetje aan te pakken", aldus Wim Cypers, Senior Vice President ArisGlobal, Regulatory. "Met LifeSphere Regulatory hebben deze bedrijven nu een regelgevend platform dat is gebaseerd op best practice en dat alle radertjes in de machine verbindt: registratie van product- en klinische proeven, dossierplanning en -compilatie, indieningsplanning en -tracking, samenwerking tussen agentschappen, het bijhouden van afspraken, global change-management en naleving van de gegevensstandaarden."

De oplossingssuite van LifeSphere Regulatory(TM) bestaat uit twee producten:

- LifeSphere RIMS(TM) [http://www.arisglobal.com/regulatory-affairs/lifesphere-rims ]
: een regelgevend informatiebeheersysteem (Regulatory Information Management System,
RIMS) gebaseerd op standaardpraktijken in de sector (Industry Standard Practices,
ISP) met geavanceerde IDMP-naleving. LifeSphere RIMS(TM) werd voor het eerst
aangekondigd op 6 februari 2016 [http://www.arisglobal.com/arisglobal-introduces-lifesphere-rims ]
en gebruikt een procesaanpak die gebaseerd is op werkstromen voor intuitieve en
uitgebreide behandeling van alle wereldwijde regelgevende bedrijfsprocessen, die de
gehele productlevenscyclus omspannen. De toepassing zorgt ook voor naleving van
wereldwijde regelgeving, zoals XEVMPD, IDMP en anderen en zorgt ervoor dat andere
afdelingen regelgevende informatie kunnen delen om de gehele organisatorische
naleving te verbeteren.
- LifeSphere IDMP(TM) [http://www.arisglobal.com/regulatory-affairs/lifesphere-idmp ]:
LifeSphere IDMP(TM) stelt bedrijven in staat om niet alleen aan mondiale normen,
zoals IDMP en XEVMPD te voldoen, maar ook om nalevingsgerelateerde investeringen te
benutten en zo verschillende bedrijfsvoordelen te realiseren. Door de flexibele
integratielaag en de NLP-functionaliteit te gebruiken, kunnen bedrijven informatie
uit verschillende systemen en documentbronnen ophalen en deponeren in een centrale
gegevenshub die voldoet aan IDMP en XEVMPD. Gebruikers kunnen vervolgens de gegevens
beoordelen en verrijken voordat ze standaardspecifieke gegevenssets extraheren, ze
valideren tegen specifieke bedrijfsregels en ze elektronisch indienen bij de
regelgevende instanties.

Meer informatie: LifeSphere Regulatory [http://www.arisglobal.com/wp-content/uploads/2017/06/LifeSphere-Regulatory_Data_Sheet.pdf ] (TM) overzichtsblad

Over ArisGlobal

ArisGlobalis is het visionaire technologische bedrijf dat de manier transformeert waarop de succesvolste life sciences-bedrijven van vandaag hun doorbraken ontwikkelen en nieuwe producten op de markt brengen. Ons cognitieve technologieplatform, LifeSphere, integreert machineleermogelijkheden om alle kernfuncties van de productlevenscyclus te automatiseren. Ontworpen met diepgaande expertise en een lange-termijnperspectief dat zich uitstrekt over ruim 30 jaar, biedt ons cognitieve platform handige inzichten, verhoogde efficientie, zorg voor naleving en lagere totale eigendomskosten door gedeeld gebruik. Het hoofdkwartier van ArisGlobal bevindt zich in de Verenigde Staten en het bedrijf heeft regionale kantoren in Europa, India en Japan. Bezoek arisglobal.com [http://www.arisglobal.com ], of volg ArisGlobal op LinkedIn [https://www.linkedin.com/company/aris-global ] en Twitter [https://twitter.com/Aris_Global ].

CONTACT: Nicole Drapeau Gillen, Senior Director Marketing van ArisGlobal, mobiel: +1-609-360-4082, ngillen@arisglobal.com .

PR Newswire