Videoclip "Shadow Kiss" van MeseMoa, een Rijzende Japanse Boyband, Veroorzaakt Wereldwijde Discussie

~Kusscènes tussen groepsleden om de 6 seconden~

TOKYO, 9 mei 2017 /PRNewswire/ -- De uit negen leden bestaande boyband MeseMoa heeft een muziekvideo uitgebracht voor hun debuutalbum, "Secret".

URL: https://www.youtube.com/watch?v=IcwDp3c-WZg [https://www.youtube.com/watch?v=IcwDp3c-WZg]

Doordat het kus-thema centraal staat in dit liedje bestaat de videoclip hoofdzakelijk uit intense dansbewegingen en kusscènes tussen de bandleden. In de clip kussen alle 9 bandleden elkaar, wat resulteert in 36 kusscènes in 4 minuten. Voor iedere kus is er een andere pose.

Er zijn ook namen bedacht voor ieder soort kus. Naast de bekendere poses uit moderne manga, zoals de "kin vasthouden kus" en de "Kabe-Don kus" (hand op muur kus), zijn er ook unieke kussen te zien als de "omdraai kus" en de "geluidsonderdrukkende kus". Er woedt een wereldwijde discussie over de videoclip, gezien de meer dan 450.000 views in de eerste week na release.

Een andere nieuwe videoclip, "Love Cheer", kwam op hetzelfde moment uit en gaat over cheerleading. "Love Cheer" is te vinden onder de volgende link: https://www.youtube.com/watch?v=m3WIzprLJOw [https://www.youtube.com/watch?v=m3WIzprLJOw]

Profiel van MeseMoa http://www.mesemoa.com/ [http://www.mesemoa.com/]

Jonge boyband bestaande uit negen leden, opgericht in 2012 door middel van een videowebsite. De "zelf-vermeende idolen" trokken de aandacht met hun cover dansvideo's gemaakt door jonge amateurs. Tegenwoordig geven zij live optredens met originele nummers.

Hun officiële Twitter account: https://twitter.com/info_mesemoa/ [https://twitter.com/info_mesemoa/]

MeseMoa bestaat uit de volgende 9 groepsleden:

Shirofuku Aoi Kimagure Prince Tomitake Nibansenji Nozakibento Nokkuso Forgeru Nichan

Management I.F Box Corporation http://if-box.com/ [http://if-box.com/]

Meer Informatie PR Agency: KAYAC, the fun-loving company PR: Yuji Takahashi, Kota Tsukahara MAIL: promo@kayac.com [mailto:promo@kayac.com] TEL: 045-664-3966

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/506132/shawdowkiss.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/506132/shawdowkiss.jpg]

PR Newswire