Op Blockchain-gebaseerd streamingplatform Play2Live heeft met succes 's werelds eerste toernooi met een crypto-prijzenpot uitgezonden

Malta, March 9, 2018 /PRNewswire/ --

Play2Live CryptoMasters is van plan om de 2.0 versie van MVP [https://p2l.tv ] met geavanceerde speler en P2P CDN, dat tijdens de uitzending van het toernooi getest is, te introduceren.

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/652160/Play2Live_CryptoMasters.jpg )

Play2Live [https://play2live.io ] (P2L), het eerste volledig op blockchain-gebaseerde streamingplatform voor gamers en esports-fans heeft met succes het eerste esport-toernooi georganiseerd en uitgezonden, met een hoofdprijs van 2 000 000 LUC (Level Up Coin)-tokens (t.w.v. $ 100.000).

P2P CDN-technologie werd tijdens het toernooi uitgeprobeerd in het kader van de demonstratie van de Play2Live MVP 2.0 [https://p2l.tv ] -functies, aldus het witboek van de onderneming.

"We hebben met succes het eerste cyber-toernooi afgerond. De P2P CDN-technologie die tijdens de P2L CryptoMasters getest werd heeft ons in staat gesteld om maximaal 30% op het verkeer per afzonderlijke stroom te besparen. Dit biedt een verscheidenheid aan mogelijkheden wat betreft de inkomsten voor platformgebruikers. De Beta-versie met dit kanaal voor het genereren van inkomsten zal reeds in juni beschikbaar zijn," merkte Alexey Burdyko, CEO en oprichter van Play2Live op.

Het toernooi werd in 16 talen uitgezonden en werd door 950.000 kijkers bekeken, aangedreven door meer dan 120.000 unieke gebruikers. Vanwege de enorme geografische dekking van de uitzending, had het Play2Live-team de mogelijkheid om de toegankelijkheid van het platform te testen voor gebruikers uit een verscheidenheid aan landen en regio's, waaronder: China, Zuid-Korea, VS, Duitsland, Frankrijk, Turkije, Rusland, de Balkanstaten, de Baltische staten en Oost-Europa.

Meer overt Play2Live:

Play2Live [https://play2live.io ], opgericht in 2017, streeft ernaar om blockchain-technologie met streamingdiensten te combineren. De missie van het bedrijf is om een ecosysteem te creëren waar elke deelnemer - de kijker, de streamer en de organisator van het esports-toernooi - deel uitmaakt van een naadloos systeem dat interactie tussen kijkers bevordert alsmede de diversiteit van systemen voor het genereren van inkomsten. In wezen kan iedereen deel uitmaken van de peer-to-peer interactie, en iedereen -  zelfs de kijker -  kan geld verdienen.

Play2Live gebruikt een token genaamd Level Up Coin (LUC) die fungeert als de interne valuta binnen het systeem. Het kan gemakkelijk worden omgezet naar andere cryptovaluta of fiduciair geld via een gateway/API.

Website: https://play2live.io

MVP van het streamingplatform: https://p2l.tv