Werelds nieuwste rijklare voertuigen, diensten, technologieën en concepten onthuld bij de Automobility LA(TM), van 27 t-m 30 november

Wereldexclusiviteit lanceringen door BMW Group, Jeep, Lexus, Mercedes-Benz, Porsche, Toyota en Startups

LOS ANGELES, 8 november 2017 /PRNewswire/ -- De Los Angeles Auto Show [https://laautoshow.com/] (LA Auto Show®) heeft vandaag aangekondigd dat er 35 persconferenties plaats zullen vinden tijdens AutoMobility LA(TM) [https://automobilityla.com/], de eerste echte vakbeurs voor de nieuwe vervoerssector, dat plaats zal vinden van 27 tot en met 30 november, in de Los Angeles Convention Center. Tijdens deze gelegenheid kunnen, in wereldexclusiviteit, media en industrie professionals uit de hele wereld deelnemen aan meer dan 60 wereldwijde en Noord-Amerikaans voertuiglanceringen.

https://mma.prnewswire.com/media/598449/LAAS_SAB_black_cmyk.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/598449/LAAS_SAB_black_cmyk.jpg]

AutoMobility LA zal nogmaals een podium worden waar Amerikaanse, Aziatische en Europese autofabrikanten hun nieuwste rijklare voertuigen en concepten in alle categorieën zullen onthullen. Premium merken zetten de toon aan met de BMW Group, Lexus, Lincoln, Mercedes-Benz, Porsche en Volvo die zich allemaal voorbereiden op het maken van belangrijke onthullingen en aankondigingen. De BMW Group zou zelfs van plan zijn om negen onthullingen te doen - acht auto's en een motorfiets, waaronder twee wereldpremières. Porsche heeft bevestigd van plan te zijn de Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo tijdens de Automobility LA te onthullen; daarnaast heeft de Duitse autofabrikant nog drie sportwagens die hun wereldentree zullen maken.

De Mercedez-Benz CLS en Jeep Wrangler zijn voorbeelden uit de meer dan 30 voertuigen waarvan de wereldwijde lancering tijdens de AutoMobility LA zullen plaatsvinden, terwijl de Kona door Hyunday en de Eclipse Cross door Mitsubishi voor het eerst in Noord-Amerika zullen verschijnen. Toyota en Lexus zouden ieder een lancering in wereldexclusiviteit in de planning hebben staan, en Toyota zal een extra aankondiging doen tijdens de AutoMobility LA, met de nadruk op een nieuwe waterstof infrastructuur project.

De planning van de afgelopenjaars editie van de AutoMobility LA is een weerspiegeling van het snel veranderende landschap van de automobielsector, waaronder opkomende startups uit Los Angeles, maar ook bijvoorbeeld Ampere, Arcimoto, REDSPACE en anderen die productie en conceptvoertuigen ontwerpen naast bekende autofabrikanten die voor tientallen jaren de leiding in de industrie hebben gegeven.

Na de succesvolle lancering van afgelopen jaar door Nissan van de Rogue met als thema Star-Wars, zal Nissan dit jaar twee persconferenties houden tijdens de AutoMobility LA - de eerste zal zijn intrede in de CUV segment in de V.S. onthullen, terwijl de tweede het merk zal terugbrengen naar een sterrenstelsel heel, heel ver weg, met een aangrijpende familie van voertuigen geïnspireerd door "Star Wars: The Last Jedi." Daarnaast zal Chevrolet beide wereldwijde en Noord-Amerikaanse lanceringen presenteren tijdens de show, terwijl de legendarische Amerikaanse autofabrikant Saleen Automotive de wereldwijde lancering van zijn laatste voertuig viert, een resultaat van 35 jaar ervaring in tuning, productie en racen.

"Wij hebben een erg vol programma voor de AutoMobility LA dit jaar, en we zijn enthousiast over wat de autofabrikanten zullen brengen," zegt Lisa Kaz, presidente en CEO van de LA Auto Show en AutoMobility LA. "Er is een focus op elektrische aandrijfsystemen zowel bij gevestigde merken als bij nieuwkomers in de automobielsector. Terwijl het ecosysteem van vervoerssystemen evolueert, zijn wij blij om te constateren dat AutoMobility LA een top spot blijft van wereldwijde onthullingen van voertuigen en nieuwe technologieën."

Terwijl de technologie en transportindustrieën verder samenkomen met een nadruk op elektrificatie en autonomie, vergroten autofabrikanten hun deelname aan AutoMobility LA met meer dan alleen het lanceren en presenteren van hun nieuwe voertuigen. BMW Group presenteert de openingskeynote tijdens de AutoMobility LA Conference op dinsdag 28 november. Porsche Consulting neemt deel als jurylid in de 2017 Top Ten Automotive Startups Competition en zal helpen met het kiezen van een winnaar op basis van de potentiële impact op dagelijks vervoer. Hyundai zal zich binnen de Technology Pavillion vertonen en een technologie-gerichte aankondiging doen, naast zijn showcase en lanceringen in de South Hall. Daarnaast zal Designworks, een BMW Group bedrijf, deelnemen en spreken tijdens de Design & Developer Program van de AutoMobility LA .

Na de AutoMobility LA, zal elk debuutvoertuig tentoongesteld worden bij de 2017 LA Auto Show (open voor het publiek van 1 t/m 10 dec).

Inschrijvingen voor de AutoMobility LA zijn via de volgende link mogelijk: http://automobilityla.com/register/. [http://automobilityla.com/register/]

Meer informatie over AutoMobility LA en de LA Auto Show vindt u op: http://www.automobilityla.com/ [http://www.automobilityla.com/] en http://laautoshow.com/ [http://laautoshow.com/].

Over de Los Angeles Auto Show en AutoMobility LA

De Los Angeles Auto Show (LA Auto Show®), opgericht in 1907, is jaarlijks de eerste grootschalige Noord-Amerikaanse autoshow van het seizoen. In 2016, fusioneerde de show Press & Trade Days met de Connected Car Expo (CCE) om AutoMobility LA(TM) te worden, de eerste show van industrie en handel waar de technologie en auto-industrie samenkomen om nieuwe producten en technologieën te lanceren en om de meeste urgente vragen rondom de toekomst van vervoer en mobiliteit te bespreken. AutoMobility LA 2017 zal plaats vinden in het Los Angeles Convention Center van 27 t/m 30 november, met het debuut van een aantal voertuigfabrikanten. De LA Auto Show 2017 zal voor het publiek open zijn van 1 t/m 10 december. AutoMobility LA is waar de nieuwe auto-industrie goede zaken doet, nieuwe markt doorbrekende producten onthult en strategische aankondigingen doet voor de media en industrie-professionelen van over de hele wereld. De LA Auto Show wordt ondersteund door de Greater L.A. New Car Dealer Association en wordt beheerd door ANSA Productions. Volg de LA Auto Show op Twitter at twitter.com/LAAutoShow [https://twitter.com/LAAutoShow], via Facebook op facebook.com/LAAutoShow [http://www.facebook.com/LAAutoShow/] of op Instagram op https://www.instagram.com/laautoshow/ [https://www.instagram.com/laautoshow/] en schrijf uzelf in voor meldingen op http://www.laautoshow.com/ [http://www.laautoshow.com/] om de meest recente informatie en actualiteit over de show te ontvangen. Meer informatie over AutoMobility LA vindt u op: http://www.automobilityla.com/ [http://www.automobilityla.com/].

Media Contacten: Brian Alexander/Amanda Niklowitz JMPR Public Relations, Inc. (818) 992-4353 balexander@jmprpublicrelations.com [mailto:balexander@jmprpublicrelations.com] aniklowitz@jmprpublicrelations.com [mailto:aniklowitz@jmprpublicrelations.com]

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/598449/LAAS_SAB_black_cmyk.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/598449/LAAS_SAB_black_cmyk.jpg]

Web site: http://www.laautoshow.com/

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234