Leiding Van Mindtree Verandert Na Wijziging Zeggenschap

WARREN, New Jersey en BANGALORE, India, 8 juli 2019 /PRNewswire/ -- Mindtree, een wereldwijd opererende leverancier van technologische diensten en digitale transformatie, maakt bekend dat Krishnakumar Natarajan, Uitvoerend Voorzitter, N S Parthasarathy, Uitvoerend Vice-voorzitter en Chief Operating Officer, en Rostow Ravanan, CEO en Algemeen Directeur, hun ontslag hebben ingediend als leden van de Raad van Bestuur van Mindtree Ltd. en als werknemers van het bedrijf. Zij blijven aan als bestuursleden tot 17 juli 2019 en als werknemers op basis van hun arbeidscontract om een soepele transitie te bewerkstelligen.Tevens hebben zij samen met de overige oprichters van het bedrijf verzocht om te worden gederubriceerd als promotors conform de toepasselijke wetgeving.

https://mma.prnewswire.com/media/633364/Mindtree_Logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/633364/Mindtree_Logo.jpg]

Het bedrijf zal te zijner tijd een nieuw leidinggevend team bekendmaken.

"Mindtree heeft uitzonderlijke prestaties geleverd aan alle belanghebbenden van de afgelopen twintig jaar door middel van de gedifferentieerde strategie en unieke cultuur. Wij zijn al onze klanten, Mindtree Minds en externe belanghebbenden dankbaar voor hun onophoudelijke steun tijdens onze reis," aldus Krishnakumar Natarajan, Uitvoerend Voorzitter van Mindtree. "Wij wensen het nieuwe leidinggevende team van Mindtree het allerbeste."

Over Mindtree

Mindtree [NSE: MINDTREE] is een wereldwijd opererende leverancier van IT consulting en -diensten die klanten in 17 landen helpt hun bedrijfsflexibiliteit, concurrend vermogen en groei te verhogen.Wij maken gebruik van de kracht van Continuous Delivery, onze digitale expertise, kennis van de industrie en onderzoek op het gebied van opkomende technologieën om verhoogde efficiëntie en bedrijfsinnovatie mogelijk te maken voor meer dan 349 klanten.

Mindtree wordt consequent beschouwd als één van de beste werkgevers. Dit is een afspiegeling van onze ondernemende, collaboratieve en toegewijde "Mindtree Minds," de belichaming van onze winnende cultuur die onze uitmuntendheid, innovatie en co-creatie vormgeven.

Voor meer informatie, ga naar www.mindtree.com [http://www.mindtree.com/] of volg ons @Mindtree_Ltd

Veilige haven

Bepaalde uitspraken in dit persbericht over onze toekomstige groeivooruitzichten zijn toekomstgerichte uitspraken, die een aantal risico's en onzekerheden met zich meebrengen die ertoe kunnen leiden dat onze werkelijke resultaten wezenlijk verschillen van die in dergelijke toekomstgerichte uitspraken. Wij verbinden ons niet om een toekomstgerichte verklaring bij te werken die van tijd tot tijd door ons of namens ons kan worden gedaan.

Kijk op www.mindtree.com [http://www.mindtree.com/]. Voor meer informatie neemt u contact op met:

Contactpersonen: INDIA Rahul Nag Mindtree +91-9958644228 Rahul.Nag@mindtree.com [mailto:Rahul.Nag@mindtree.com]

VERENIGDE STATEN Erik Arvidson Matter Communications +1-978-518-4542 earvidson@matternow.com [mailto:earvidson@matternow.com]

EUROPA Susie Wyeth Hotwire +44 (0) 207-608-4657 susie.wyeth@hotwireglobal.com [mailto:susie.wyeth@hotwireglobal.com]

Mindtree Limited, Global Village, RVCE Post, Mysore Road, Bangalore-560059; CIN: L72200KA1999PLC025564; Phone: + 91-80-6706-4000; Fax: +91-80-6706-4100; E-mail: info@mindtree.com [mailto:info@mindtree.com] / investors@mindtree.com [mailto:investors@mindtree.com]; Website: www.mindtree.com [http://www.mindtree.com/]