VWO introduceert 's werelds eerst alles-in-één-platform voor conversieoptimalisering

NEW DELHI, September 6, 2017 /PRNewswire/ --

VWO, 's werelds toonaangevende A/B-testoplossing, kondigt de introductie van zijn alles-in-één platform voor conversieoptimalisering aan. Het is het eerst platform in zijn soort dat alle functies voor conversieoptimalisering samenbrengt.

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/551838/Wingify_VWO_CRO_Capabilities.jpg )

Uit een recent sectorrapport, gepubliceerd door eConsultancy, bleek dat wereldwijd meer dan 50% van de bedrijven de optimalisering van de conversiekoers (CRO - Conversion Rate Optimization) als cruciaal beschouwen voor hun algemene digitale marketingstrategieën. Met deze verhoogde focus op CRO, komt VWO's Platform voor conversieoptimalisering op precies het juiste moment voor groeiende organisaties om betere resultaten te behalen uit hun optimaliseringsprogramma's.

Optimaliseringsdeskundigen in verschillende branches hebben reeds lange tijd gepleit voor de introductie van een gestructureerde aanpak van webtesting  [https://vwo.com/blog/conversion-rate-experts-quotes/?utm_medium=referral&utm_source=prnewswire&utm_campaign=cro_launch ] en conversieoptimalisering, in plaats van willekeurige, eenmalige successen. Deze procesgedreven aanpak wordt goed ondersteund door feiten, bijvoorbeeld dat slechts 1 op de 8 A/B-testen effectieve resultaten oplevert [http://info.redeye.com/hubfs/White%20papers%20and%20Reports%202016/Econsultancy-Conversion-Rate-Optimization-2016-Report.pdf?submissionGuid=3029f099-297f-4877-b98b-03dafa6f20bf ] .

"Net als elke andere managementdiscipline vereist CRO goede methoden en structuren. Ad-hoc verbeteringsinitiatieven zijn altijd beter dan geen initiatieven, maar daar waar volwassen organisaties zich echt onderscheiden is door gebruik te maken van een gestructureerde benadering om een beter inzicht te krijgen in de twijfels, angsten en pijnpunten van de bezoeker en om dan alleen die optimaliseringsideeën en -kansen te prioriteren die de beste verhouding inspanning/beloning hebben," aldus Paras Chopra, oprichter en CEO van Wingify (de makers van VWO).

Het CRO-platform van VWO is een ideale oplossing voor snelgroeiende bedrijven om een gestructureerde benadering te gebruiken voor het optimaliseren van de conversie en de bezoekerservaringen. Het platform heeft een unieke oplossing voor elke stap in het proces voor conversieoptimalisering, van het volgen van doelen en trechters tot het uitvoeren van gebruikersonderzoek en tot slot het creëren en uitvoeren van een optimaliseringsplan dat getest kan worden.

Enkele onderscheidende functies [https://vwo.com/product/?utm_medium=referral&utm_source=prnewswire&utm_campaign=cro_launch ] van het platform omvatten:

- Tracken: begin het optimaliseren met het verzamelen van alle belangrijke
statistieken en trechters, het vaststellen van baselines. Evalueer deze gedurende een
vastgestelde periode.
- Analyseren: observeren en begrijpen van bezoekersacties - waarom verlaten zij de
landingspagina's, laten zij hun winkelwagens onbemand, en verlaten zij de trechters.
- Plannen: maak aantekeningen van uw onderzoekswaarnemingen en werk met teams samen om
te brainstormen en test-ideeën te prioriteren.
- Testen: test de verschillende hypothesen en zie welke leidt tot verhoogde omzet,
toegenomen aantal aanmeldingen en behaalde doelen.
- Doel: het leveren van op maatgemaakte inhoud tot uitgekozen bezoekerssegmenten,
gebaseerd op de voorkeuren van de bezoekers.

Terwijl gebruikers met deze individuele functies geholpen zullen worden met het plannen en uitvoeren van hun optimaliseringsprogramma tijdens het gehele CRO-proces, zal de naadloze verbondenheid van het platform gebruikers in staat stellen om altijd op de hoogte te blijven van hun optimaliseringsinspanningen voor belangrijke zakelijke doelen.

Een overzicht van alle functies van het platform is beschikbaar op de website van VWO [https://vwo.com/?utm_medium=referral&utm_source=prnewswire&utm_campaign=cro_launch ]. Nieuwe VWO-klanten zullen toegang kunnen verkrijgen tot het platform via de VWO-toepassing zodra zij zich voor een account hebben aangemeld. VWO biedt bestaande klanten een evaluatieperiode van één maand zodat zij de nieuwe functies kunnen uitproberen en evalueren terwijl zij hun huidige plan bij VWO blijven gebruiken.

Over VWO

VWO is 's werelds toonaangevende platform voor webtesting en conversieoptimalisering waarmee groeiende bedrijven kwalitatief en kwantitatief onderzoek naar bezoekersgedrag kunnen uitvoeren, een experimenteel stappenplan kunnen samenstellen en voortdurende experimenten kunnen uitvoeren op hun digitale eigenschappen. Met VWO's connected platform kunnen bedrijven hun web-ervaring op desktoppen, mobiele en andere apparaten optimaliseren, om een unieke ervaring te bieden die gebaseerd is op de voorkeuren van de bezoeker. Terwijl het een cultuur van experimenteren bevordert, geeft VWO zakelijke leiders de mogelijkheid om datagedreven beslissingen te nemen en groei voor hun functies te versnellen. VWO heeft wereldwijd meer dan 4.500 merken geholpen om tot op heden meer dan 600.000 experimenten uit te voeren. Het wereldwijde klantenbestand van VWO omvat merken zoals Vodafone, Samsung, Toyota, en eBay. Ga voor meer informatie naar vwo.com [https://vwo.com/?utm_medium=referral&utm_source=prnewswire&utm_campaign=cro_launch ].

CONTACT: Contactpersonen media: Smriti Chopra, +91-96506-81056, smriti.chopra@wingify.com

PR Newswire