Mindtree stelt Venu Lambu aan als president Global Markets

- Zeer ervaren executive in technologieservices gaat zich richten op versnelling van groei van opbrengsten

WARREN, N.J. en BANGALORE, India, 5 augustus 2020 /PRNewswire/ -- Mindtree [http://www.mindtree.com/], het toonaangevende bedrijf op het gebied van digitale transformatie en technologieservices, heeft vandaag de aanstelling bekendgemaakt van Venu Lambu als president Global Markets. Dit is een rol die strategisch is gericht op het versnellen van de groei van opbrengsten bij Mindtree. Venu zal werkzaam zijn vanuit Londen en zal verantwoordelijk zijn voor het formuleren van de strategische richting en bedrijfsontwikkeling van Mindtree-bedrijven in alle segmenten van de industrie.

https://mma.prnewswire.com/media/1224257/Mindtree_Venu_Lambu.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/1224257/Mindtree_Venu_Lambu.jpg ]

"Venu beschikt over de ideale combinatie van scherpzinnig leiderschap, energie en ervaring om onze agressieve plannen om ons bedrijf verder op te schalen te helpen stimuleren", zegt Debashis Chatterjee, Chief Executive Officer en Managing Director bij Mindtree. "Hij heeft een bewezen staat van dienst in het versnellen van inkomstenstromen, het helpen van bedrijven om over te stappen op digitaal werken en het managen van goed presterende teams en dat maakt hem een aanwinst voor Mindtree."

"Het is indrukwekkend te zien hoe Mindtree zich als leider heeft gevestigd met klantgerichte benadering in digitale transformatie", stelt Venu. "Ik ben erg blij dat ik de kans krijg digitale initiatieven met klanten te versnellen en het leiderschap van het bedrijf in technologische innovatie voort te zetten."

In het verleden heeft Venu gewerkt bij Cognizant, HCL Technologies en IBM. Venu heeft zijn bachelor in elektronica gehaald aan de universiteit van Mysore en een certificaat in algemeen management gehaald aan de London School of Business.

Over Mindtree

Mindtree (NSE: MINDTREE) is een internationale onderneming op het gebied van technologieconsultancy en -services en helpt ondernemingen omvang te verenigen met flexibiliteit om concurrentievoordeel te realiseren. Sinds het digitale ontstaan in 1999 en inmiddels een onderneming in de Larsen & Toubro Group, past Mindtree haar diepgaande domeinkennis toe op meer dan 290 grootzakelijke klanten om silo's af te breken, inzicht te krijgen in digitale complexiteit en sneller nieuwe initiatieven op de markt te brengen. We stellen IT in staat mee te bewegen met de snelheid van het bedrijf, gebruik te maken van opkomende technologieën en de efficiëntie van Continuous Delivery om bedrijfsinnovatie te stimuleren. We zijn actief in meer dan 15 landen over de hele wereld en worden steeds weer gezien als een van de beste plekken om te werken. Dit wordt dagelijks verwezenlijkt door onze winnaarscultuur die bestaat uit 21.000 ondernemende, collaboratieve en toegewijde 'Mindtree-minds'.

Voor meer informatie gaat u naar www.mindtree.com [https://www.mindtree.com/] of kunt u ons volgen via @Mindtree_Ltd.

Alle producten en bedrijfsnamen in dit artikel kunnen handelsmerken zijn van hun geregistreerde eigenaars.

Neem voor meer informatie contact op met:

INDIA Tanuja Singh Mindtree +91-9741000266 Tanuja.Singh@mindtree.com [mailto:Tanuja.Singh@mindtree.com]

VERENIGDE STATEN Erik Arvidson Matter Communications +1-978-518-4542 earvidson@matternow.com [mailto:earvidson@matternow.com]

EUROPA Edward Stevenson Hotwire +44 (0) 783-459-7877 Edward.Stevenson@hotwireglobal.com [mailto:Edward.Stevenson@hotwireglobal.com]

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1004066/Mindtree_Logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/1004066/Mindtree_Logo.jpg]

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/1224257/Mindtree_Venu_Lambu.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/1224257/Mindtree_Venu_Lambu.jpg]

https://mma.prnewswire.com/media/1004066/Mindtree_Logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/1004066/Mindtree_Logo.jpg ]

PR Newswire