McKay Brothers breidt Europese breedbandservices uit

Bidirectionele breedbandservice tussen Basildon en Madrid in <18,01 ms - de laagste bekende latentie

GENÈVE, 5 mei 2017 /PRNewswire/ -- McKay Brothers International (MBI) heeft een uitbreiding aangekondigd van de marktleidende private breedbandservices met lage latentie tussen het Verenigd Koninkrijk en continentaal Europa. McKay biedt nu een bidirectionele private breedbandservice tussen Basildon en Madrid in minder dan 18,01 milliseconde heen en weer, de laagste bekende latentie.

"Madrid is binnen Europa een belangrijke financiële markt geworden", aldus managing director van MBI, Francois Tyc. "Handelaars zijn erop uit om toegang te hebben tot de laagste bekende latentie tussen Madrid en de belangrijkste handelscentra in het VK."

McKay biedt nu drie afzonderlijke private breedbandservices met Madrid.

-- Bidirectionele service met Basildon
-- Service voor alleen ontvangst van Slough-LD4, Basildon en Frankfurt
-- Volledig bidirectionele service over glasvezel met de vijf POP's van MBI
in het VK
De QED-service (Quincy Extreme Data) van MBI distribueert tevens uit de VS, het VK en Frankfurt afkomstige markgegevens naar Madrid, waarmee informatie over aandelenindices, rentetarieven, energie en metalen wordt doorgegeven.

Over McKay Brothers International, SA

McKay Brothers International, SA is een bedrijf dat zich heeft bewezen als leverancier van draadloze bandbreedte voor privégebruik en de leidende distributeur van marktgegevens via microgolven met extreem lage latentie. De QED-service (Quincy Extreme Data Service) is een geïntegreerde en genormaliseerde feed van selecte marktgegevens met als bron meerdere financiële beurzen wereldwijd en wordt aangeboden in colocatiecentra voor beurzen over de hele wereld.

CONTACT: MBI Media Relations: MBI.contact@mckay-brothers.com

PR Newswire