Spinnaker Support benoemd tot een van de 10 meest waardevolle aanbieders van SAP-oplossingen in 2017

DENVER, 4 augustus 2017 /PRNewswire/ -- Spinnaker Support, de snelst groeiende aanbieder van derde-partij onderhouds- en beheerdiensten voor Oracle- en SAP-applicaties, kondigde vandaag aan dat zij benoemd zijn tot een van de 10 meest waardevolle aanbieders van SAP-oplossingen 2017 [http://www.insightssuccess.com/spinnaker-support-exceptional-third-party-support-and-managed-services-for-sap/] door Insights Success Magazine. Deze onderscheiding volgt een reeks eerdere onderscheidingen die door Spinnaker Support zijn binnengehaald, waaronder de prestigieuze Gold Stevie Award voor Klantenservice-afdeling van het jaar.

https://mma.prnewswire.com/media/538443/Spinnaker_Support.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/538443/Spinnaker_Support.jpg]

Insights Success Magazine richt zich op aanstormende en snelgroeiende bedrijven en hun leidinggevenden, en creëert zo een populair platform waarop topleiders toegang hebben tot cruciale informatie voor het verbeteren van hun bedrijf.

Spinnaker Support, dat 300 verschillende SAP-oplossingen in 103 landen beheert, behandelde eerder duizenden supporttickets met engineers in zeven internationale ondersteuningscentra. De gemiddelde responstijd voor urgente tickets is maximaal acht minuten en wordt altijd uitgevoerd door een ondersteuningsengineer met bijna 20 jaar SAP-ervaring, die goed op de hoogte is van de unieke omgeving van de klant.

Ajith Kumar van Autodesk wil dit graag zeggen: "Wij hebben een samenwerkingsverband met Spinnaker Support. De ondersteuningsengineers reageren snel, zijn efficiënt en direct gericht op het oplossen van problemen. Ze reageren niet met vertragingstactieken, en ze proberen ook geen onnodige patches op te dringen om te 'proberen' om een probleem op te lossen, als SAP-ondersteuning."

"Wij vinden het een eer om erkend te worden als toonaangevende aanbieder van SAP-oplossingen", zei Shawn du Plessis, Vice President Global SAP Support Services van Spinnaker Support. "Wij hebben de omvang, wendbaarheid, schaal en het internationale bereik voor het onderhouden en bevorderen van alle SAP-implementaties, en steeds meer organisaties omarmen ons unieke waardevoorstel."

Hierom bevindt Spinnaker Support zich in de top 10 van meest waardevolle aanbieders van SAP-oplossingen:


-- Brancheleider klanttevredenheid SAP (99,1%) en verwijsbaarheid klanten
(100%) volgens het meest recente klantenonderzoek
-- Een traditie waarbij de markt voorop staat om klanten een unieke reeks
hoogwaardige diensten en technologieën aan te kunnen bieden, de laagste
prijzen door dienstverlening aan productgebruik te koppelen, en de meest
flexibele, klantvriendelijke commerciële voorwaarden.
-- Vakkundige SAP-software-engineers die snel reageren om kritieke
problemen sneller dan andere dienstverleners op te lossen - door middel
van ISO 9001:2015-gecertificeerde processen.
-- Altijd een uitstekende levering van diensten, inachtneming van
intellectuele eigendomsrechten van anderen, en geen oplossingen die de
juridische positie van de klant in gevaar zouden kunnen brengen.
Voor meer informatie: http://www.spinnakersupport.com/sap-support-services/ [http://www.spinnakersupport.com/sap-support-services/]

Over Spinnaker Support

Spinnaker Support is de snelst groeiende aanbieder van derde-partij SAP en Oracle-ondersteuning, beheerde diensten en consulting. Wij helpen onze klanten om hun applicaties op een hoog niveau te houden, terwijl deze interoperabel, aanpasbaar en veilig blijven - en zij gemiddeld 62% besparen aan jaarlijkse ondersteuningskosten. De mix van diensten van Spinnaker Support omvat SAP, BusinessObjects, Oracle E-Business Suite, JD Edwards, Siebel, Oracle Database, Oracle Technology en Middleware producten, Hyperion, Agile PLM, ATG/Endeca en meer. Voor meer informatie over Spinnaker Support, gaat u naar http://www.spinnakersupport.com/ [http://www.spinnakersupport.com/] of belt u met 877-476-0576 in de VS/Canada. Volg ons op LinkedIn [https://www.linkedin.com/company/spinnaker-support], Twitter [https://twitter.com/SpinnakerSupprt], Facebook [https://www.facebook.com/spinnakersupportservices/], of Google+ [https://plus.google.com/u/1/+Spinnakersupport/posts].

Contactpersoon: Michelle Wilkinson, 1-720-457-5442

http://mma.prnewswire.com/media/541853/IS_SAP_Award_Logo.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/541853/IS_SAP_Award_Logo.jpg]

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/538443/Spinnaker_Support.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/538443/Spinnaker_Support.jpg]
Logo - http://mma.prnewswire.com/media/541853/IS_SAP_Award_Logo.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/541853/IS_SAP_Award_Logo.jpg]

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234