CEO's van Panasonic North America en Intel zijn hoofdsprekers bij AutoMobility LA(TM) van de LA Auto Show

Internationale leidinggevenden op het gebied van technologie en transport komen naar Los Angeles om de toekomst van mobiliteit te bespreken bij de Auto-Tech Trade Show in november

LOS ANGELES, 3 augustus 2017 /PRNewswire/ -- AutoMobility LA [https://automobilityla.com/](TM), de eerste echte handelshow voor de nieuwe transportsector kondigde vandaag aan dat Brian Krzanich, CEO van Intel, en Tom Gebhardt, CEO van Panasonic Corporation of North America, hoofdsprekers zijn bij het evenement van 2017, dat van 27-30 november plaatsvindt. De toevoeging van Krzanich en Gebhardt, beiden aanstormende leidinggevenden in de moderne autotechnologie, behoort tot de eerste van vele aankondigen voor de show van dit jaar.

https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg]

Als leidinggevende bij een van de grootste technologiebedrijven ter wereld en een regelmatige commentator op het gebied van de impact van intelligente mobiliteitsstrategieën, heeft Krzanich de focus van Intel op de autobranche gewijzigd. Intel ging recentelijk een partnerschap aan met BMW om een vloot autonome voertuigen te leveren en kondigde de intentie aan voor de acquisitie van Mobileye, maker van visiegebaseerde systemen voor het vermijden van botsingen. Krzanich nam deel als hoofdspreker aan AutoMobility LA 2016 en zal zijn belangrijke inzichten in de toekomst van de autotechnologie-branche delen.

"Voor de datavereisten van verbonden auto- en mobiliteitsstrategieën van de volgende generatie moeten leidinggevenden in de auto- en technologiebranches ideeën uitwisselen en samenwerken," zei Brian Krzanich, CEO van Intel. "AutoMobility LA biedt een forum voor samenwerking en discussie over de toekomst van het transport, een van onze meest urgente en veelbelovende kansen."

Zo vervult Gebhardt ook een voortrekkersrol in de omslag van Panasonic, van een primaire focus op consumentenelektronica naar ontwerpoplossingen voor autosystemen, voor de volgende generatie mobiliteit. Het bedrijf, dat kan bouwen op een jarenlange ervaring in het ontwerp van auto-interieurs, kondigde recentelijk een verbonden autoplatform aan en heeft samengewerkt met Fiat Chrysler Automobiles aan het Chrysler Portal-concept, met een serie unieke, slimme UX-eigenschappen, gericht op het vervullen van de toekomstige behoeften van consumenten. Hiermee is de deelname van Gebhardt aan de show van dit jaar tijdig en fascinerend voor deelnemers. Dit zal de eerste keer zijn dat Panasonic deelneemt aan AutoMobility LA.

"Het samengaan van de auto- en technologiebranches is niet tegen te houden, en wij voelen ons geëerd dat wij experts zoals Brian Krzanich en Tom Gebhardt hier hebben, om deel te nemen aan de bredere discussie over de toekomst van het transport", zei Lisa Kaz, President en CEO van de LA Auto Show en AutoMobility LA. "Wij kijken uit naar een transformatieve dialoog bij de show van dit jaar, waarbij wij onze inzet voor het tonen van de vooruitgang in het transport vergroten."

Op de AutoMobility LA, voorheen de Press & Trade Days en Connected Car Expo, zal ook een aantal hoogwaardige presentaties en debuten van toonaangevende autofabrikanten en technologiebedrijven te zien zijn, samen met besprekingen van innovatieve auto-ontwerpen, nieuwe producten, opkomende technologie en meer. Branche-experts voorzien voor deelname aan de show zijn:


-- Jan Carlson, Chairman, President & CEO, Autoliv
-- Matt Carpenter, Principal Security Researcher, GRIMM
-- Jeffrey Carr, auteur internetveiligheid, onderzoeker, ondernemer en
consultant
-- J.R. Hildebrand, Amerikaanse autocoureur
-- Christian Koenigsegg, Oprichter, Koenigsegg Automotive
-- Scott Kubly, Director, Seattle Department of Transportation
-- Terry O'Day, Vice President, Product Strategy and Market Development,
EVGo
-- Alex Roy, Editor-at-Large, The Drive
-- Mahmoud Samara, Managing Director, Cadillac Canada
-- Danny Shapiro, Senior Director of Automotive, NVIDIA
-- Jack Stewart, Senior Writer, WIRED
-- Raj Sundaram, EVP & Chief Client Success Officer, Cox Automotive
-- Polly Trottenberg, Commissioner, NYC Department of Transportation
-- Andre Weimerschirch, VP van Global Cybersecurity, Lear Corporation
AutoMobility LA zal gedurende de komende maanden via verschillende panels meer informatie blijven geven, samen met aanvullende sprekers.

De AutoMobility LA van vorig jaar bracht bijna 25.000 leidinggevenden, ondernemers, opinieleiders, programmeurs, ontwerpers, autofabrikanten en vertegenwoordigers van de overheid samen. Het vierdaagse evenement heeft meerdere spannende programma's en ervaringen, waaronder testritten, internationale introducties van voertuigen, en discussiepanels en presentaties van startups tot doorgewinterde leidinggevenden in de auto- en technologiebranche.

AutoMobility LA vindt plaats tussen 27-30 november in het Los Angeles Convention Center. Ga voor meer informatie over AutoMobility LA of inschrijving voor de show naar: AutoMobilityLA.com [http://www.automobilityla.com/].

Over de Los Angeles Auto Show en AutoMobility LA

De Los Angeles Auto Show (LA Auto Show®) werd opgericht in 1907 en is ieder jaar de eerste grote Noord-Amerikaanse autoshow. In 2016 gingen de Press & Trade Days van de show samen met de Connected Car Expo (CCE), om samen AutoMobility LA(TM) te worden, de eerste handelsshow waarin de technologische branche en de autobranche samen komen om nieuwe producten en technologieën te lanceren, en de meest urgente kwesties voor de toekomst van transport en mobiliteit te bespreken. AutoMobility LA 2017 vindt plaats in het Los Angeles Convention Center op 27-30 november, met tussentijdse introducties van nieuwe voertuigen van producenten. LA Auto Show is geopend voor het publiek van 1 tot 10 december. Bij AutoMobility LA doet de nieuwe autobranche zaken, onthullen zij grensverleggende nieuwe producten en doen zij strategische aankondigingen voor de internationale media en brancheprofessionals uit de hele wereld. LA Auto Show wordt ondersteund door de Greater L.A. New Car Dealer Association en wordt uitgevoerd door ANSA Productions. Volg voor het laatste shownieuws en informatie de LA Auto Show op Twitter via twitter.com/LAAutoShow [https://twitter.com/LAAutoShow], via Facebook op facebook.com/LAAutoShow [http://www.facebook.com/LAAutoShow/] of via Instagram op https://www.instagram.com/laautoshow/ [https://www.instagram.com/laautoshow/] en schrijf u in voor mededelingen via http://www.laautoshow.com/ [http://www.laautoshow.com/]. Ga voor meer informatie over AutoMobility LA naar http://www.automobilityla.com [http://www.automobilityla.com/].

Contactpersoon media:
Sanaz Marbley/Brian Alexander
JMPR Public Relations
(818) 992-4353
smarbley@jmprpublicrelations.com [mailto:smarbley@jmprpublicrelations.com]
balexander@jmprpublicrelations.com [mailto:balexander@jmprpublicrelations.com]

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg]

Web site: http://www.laautoshow.com/

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234