Pluralsight en Unity Technologies werken samen aan capaciteitsopbouw van game-ontwikkelaars om games te creëren in Unity

Samenwerking biedt toegang aan game-ontwikkelaars tot nieuw evaluatie- en leertraject van Unity

SILICON SLOPES, Utah, 2 november 2017 /PRNewswire/ -- Pluralsight [http://go.pluralsight.com/C0031827], het leerplatform voor technologie in de bedrijfswereld, heeft vandaag een samenwerking aangekondigd met Unity Technologies [https://unity3d.com/], de maker van de populairste creatiemotor in de wereld die wereldwijd ongeveer 3 miljard apparaten bereikt om een nieuw evaluatie- en leertraject van Unity te lanceren voor game-ontwikkelaars. Via dit partnerschap kunnen game-ontwikkelaars hun capaciteit meten met Pluralsight IQ [http://go.pluralsight.com/C0031840] en een op maat gemaakt leertraject ontvangen met het meest directe traject naar een grotere vaardigheid in Unity.

"Naargelang de technologie zich ontwikkelt, wordt de wereld van de game-ontwikkeling nog boeiender en uitdagender," zei Chad Utley, hoofd content bij Pluralsight. "Wij zijn verheugd om met Unity samen te werken en de game-ontwikkelaars te helpen bij het opbouwen van de capaciteiten die zij nodig hebben om meer fantastische en geweldige games te creëren."

Het nieuwe evaluatie- en leertraject, Unity Game Dev Courses: Swords and Shovels [https://www.pluralsight.com/paths/unity-game-development-core-skills], is beschikbaar op Pluralsight en in samenwerking met Unity zal het de huidige capaciteiten van game-ontwikkelaars versterken en hen toegang bieden tot nieuwe capaciteiten via de interface met Unity. Eens zij het leertraject afronden, zullen de ontwikkelaars in staat zijn om van begin tot eind een game te creëren in Unity. Dit nieuwe evaluatie- en leertraject vervoegt de op Pluralsight reeds beschikbare leermiddelen voor game-ontwikkeling, met inbegrip van de gratis downloadbare game "Swords and Shovels [http://go.pluralsight.com/C0031841]."

"Bij Unity zijn wij gepassioneerd bezig met het vergroten van het succes van onze ontwikkelaars. Het is daarom belangrijk dat wij hen de nodige tools en middelen ter beschikking stellen om hun ideeën tot leven te brengen," zei Jessica Lindl, wereldwijd hoofd educatie bij Unity Technologies. "Dankzij de reputatie van Pluralsight als het toonaangevende leerplatform op het gebied van technologie is de onderneming een ideale partner om game-ontwikkelaars te helpen nieuwe capaciteiten te verwerven en nieuwe technieken te leren om de kwaliteit van hun creaties in de gaming-industrie te verbeteren."

Voor meer informatie over het evaluatie- en leertraject van Unity kunt u terecht op https://www.pluralsight.com/paths/unity-game-development-core-skills [http://go.pluralsight.com/C0031843].

Over Pluralsight Pluralsight is een leerplatform voor technologie in de bedrijfswereld dat een uniforme en volledige leerervaring biedt aan bedrijven wereldwijd. Met een abonnementsdienst kunnen de bedrijven zich verplaatsen met de snelheid van de technologie en hun bekwaamheid, innovatie en efficiëntie verbeteren. Het bedrijf is opgericht in 2004 en geniet het vertrouwen van Fortune 500-ondernemingen. Pluralsight biedt zijn leden toegang op verzoek tot een digitaal ecosysteem van leerinstrumenten, waaronder tests inzake adaptieve vaardigheden, gerichte leertrajecten, door deskundigen opgestelde cursussen, interactieve labo's en live-mentoring. Voor meer informatie, bezoek pluralsight.com [http://go.pluralsight.com/C0031827].

Over Unity Technologies Unity Technologies is de maker van een flexibel en hoogrenderend volledig ontwikkelingsplatform dat wordt gebruikt om rijke interactieve 2D-, 3D-, VR- en AR-ervaringen te creëren. De krachtige grafische motor en de volledige editiefunctie van Unity vormen de fundering voor het ontwikkelen van prachtige spelletjes of apps die gemakkelijk kunnen worden gebruikt op meerdere platforms: mobiele apparaten, home-entertainmentsystemen, personal computers en ingebedde systemen. Voorts biedt Unity oplossingen en diensten voor het creëren van games, het verhogen van de productiviteit en het maken van verbindingen met doelgroepen, waaronder Unity Ads, Unity Analytics, Unity Asset Store, Unity Cloud Build, Unity Collaborate, Unity Connect en Unity Certification. Unity Technologies levert zijn diensten aan miljoenen geregistreerde ontwikkelaars, met inbegrip van grote uitgeverijen, indie studio's, studenten en hobbyisten in de hele wereld. Voor meer informatie kunt u terecht op www.unity3d.com [http://www.unity3d.com/]. De nieuwste in Unity gecreëerde games en ervaringen kunt u vinden op madewith.unity.com [http://cts.businesswire.com/ct/CT?id=smartlink&url=http%3A%2F%2Fmadewith.unity.com&esheet=51587607&newsitemid=20170712005450&lan=en-US&anchor=madewith.unity.com&index=4&md5=b6fc1a8e366c32058d8292c3207c5969].

Contacten met de Media

Pluralsight PR Mariangel Babbel Directeur, Communicatie mariangel-babbel@pluralsight.com [mailto:mariangel-babbel@pluralsight.com]

Unity Technologies PR Charlie Sinhaseni pr@unity3d.com [mailto:pr@unity3d.com]

Logo - http://mma.prnewswire.com/media/595557/pluralsight_Inline_01_Logo.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/595557/pluralsight_Inline_01_Logo.jpg]