Cloud-Based Callcenter-Technologiebedrijf VCC Live Presenteert Nieuw Strategisch Partnerschap Met OTP Mobil, Lancering van Oplossing in Terugkere

BOEDAPEST, Hongarije, BERLIJN en WARSCHAU, Polen, October 2, 2017 /PRNewswire/ --

Het samenwerkingsverband zal extra voordelen opleveren voor klanten dankzij de combinatie van OTP Mobil's technologie voor digitale betalingsdiensten met VCC Live's oplossingen voor callcenterdiensten.

(Logo: http://mma.prnewswire.com/media/565106/Simple_Pay_Logo.jpg )

(Logo: http://mma.prnewswire.com/media/565107/VCC_Live_Logo.jpg )

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/565108/Szabolcs_Toth.jpg )

VCC Live [http://vcc.live ], een toonaangevende leverancier van technologie en telecommunicatie voor cloud-based callcenters, en OTP Mobil [http://simplepay.hu/en ], een volle dochteronderneming van OTP Bank [https://www.otpbank.hu/portal/en/Home ], de grootste commerciële bank in Hongarije en één van de grootste aanbieders van financiële diensten in de Centraal-Europese regio, hebben de start aangekondigd van een nieuw strategisch partnerschap.

Het samenwerkingsverband combineert OTP Mobil's technologie voor digitale betalingsdiensten met VCC Live's unieke en propriëtaire oplossingen voor callcenterdiensten, en biedt klanten hierdoor een allesomvattende betaaloplossing. De gecombineerde technologie kan snel worden geïmplementeerd en ingezet zonder significante IT- ondersteuning.

Essentieel voor dit partnerschap is dat VCC Live Pay [https://vcc.live/vcc-live-pay ], een unieke spraakgebaseerde betalingsoplossing die voldoet aan PCI DSS (in bankkaarten geïntegreerde beveiligingssystemen) en ISO 27001 en ISO 22301 is gecertificeerd. Hiermee kunnen klanten betalen voor producten en diensten tijdens een telefoongesprek zonder installatie van apps of internettoegang op hun telefoon. Nu geïntegreerd met OTP Mobil's digitale betalingstechnologie zal deze oplossing (met name de onlangs geïntroduceerde VCC Live Pay functie voor terugkerende betalingen in vaste of variabele bedragen bij automatische betalingen) vele voordelen bieden aan de gecombineerde klantenbestanden van de bedrijven.

Dr. Al-Absi Gaber Seif, Deputy CEO van OTP Mobil: "Het is zeer belangrijk dat klanten binnen een tijdsbestek van 5 minuten een beslissing kunnen nemen over de betaling en die tevens kunnen uitvoeren. De enige manier waarop ze dit kunnen doen is als wij hen een veilige, gemakkelijke oplossing bieden. Onze pilots hebben aangetoond dat de gecombineerde oplossing van VCC Live en OTP Mobil deze beide eigenschappen kan bieden aan onze klanten."

"Sinds de uitrol van VCC Live Pay in 2016 hebben onze cliënten aangegeven dat tot 30% van hun klanten hiervan gebruikmaken om betalingen ter verrichten tijdens een telefoongesprek," vertelt Szabolcs Toth, Managing Director van VCC Live. "Dit zal zeker nog verder toenemen met de nieuwe functie Terugkerende Betalingen (Recurring Payments). Deze functie biedt de snelstwerkende oplossing voor het inplannen van maandelijks terugkerende betalingen waaronder verzekeringspremies, abonnementen en energierekeningen, maar ook schuldinningen en donaties. Wij verheugen ons op de samenwerking met OTP Mobil zodat wij professionele ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten."

Over VCC Live

VCC Live is een innovatief cloud-based callcenter-technologiebedrijf dat zich richt op de wereldwijde markt. VCC Live-technologie wordt gebruikt in meer dan 35 landen, met gebruikers die vanuit 65 verschillende landen over de hele wereld inloggen. Venture capital investeringen voor dit bedrijf worden verzorgd door DBH Investment [http://dbh-group.com/en/investment ]. Raad van Bestuur: Szabolcs Toth [http://vcc.live/about-us/szabolcs-toth ], Tamas Jalsovszky [http://vcc.live/about-us/tamas-jalsovszky ], Sandor Erdei [http://dbh-group.com/en/?team=dr-sandor-erdei ], Laszlo Urge [http://dbh-group.com/en/?team=dr-laszlo-urge ]

Over OTP Mobil

OTP Mobil is een dochteronderneming van OTP Bank toegespitst  op digitale betalingstechnologie, en biedt klanten unieke en effectieve oplossingen voor bankkaartbetalingen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: pr@vcc.live

Dora Szente, +36-30-297-74-45, dora.szente@vcc.live

PR Newswire