Onbeperkt de media bereiken met de NieuwsManager

Onbeperkt media bereiken met de NieuwsManager

ANP Pers Support heeft een nieuwe dienst opgezet; de Nieuwsmanager Onbeperkt. Voor het eenmalige tarief van €2995,- kun je een jaar lang onbeperkt gebruik maken van onze media- en journalistendatabase en hiermee een jaar lang journalisten aanschrijven via de kanalen van het ANP. Ook krijg je twee distributies middels het ANP-Net erbij en kan je hiermee de grotere nieuwsmomenten verspreiden naar algemene, landelijke media. Denk hierbij aan de grotere kranten, radio en televisie.

Met de NieuwsManager Onbeperkt kun je een jaar lang:

• Onbeperkt gebruik Nederlandse mediadatabase, dus onbeperkt journalisten aanschrijven via het netwerk van het Algemeen Nederlands Persbureau voor 2.995 euro per jaar
  • Inclusief twee keer een landelijke distributie via het ANP-net geheel verzorgd door het APS client services team
  • Inclusief complete rapportage en monitoring
  • Inclusief onbeperkt aantal gebruikers
  • Inclusief redactionele check door het nationale support team
  • 50% korting op de complete database met journalisten uit Belgie en Luxemburg, je betaalt 250 euro i.p.v. 500 euro

Meer weten?
    Wil je meer weten over de Nieuwsmanager Onbeperkt of ben je simpelweg benieuwd naar de mogelijkheden ANP-breed? Neem dan contact op via 070 - 41 41 234. We helpen je graag bij het genereren van media-aandacht.
Meer weten? Neem contact met ons op!