Interessant voor jou!

Inspiratie opdoen voor het genereren van media-aandacht?
Lees onze blogs, de verhalen van onze klanten en maak gebruik van onze tips en checklists.

Tip

Zo vergroot je het bereik van je content

​PR-professionals steken steeds meer tijd, geld en energie in de creatie van content. Maar hoe zorg je ervoor dat zoveel mogelijk mensen die content ook daadwerkelijk onder ogen krijgen en tot zich nemen? De whitepaper 'The Three Stages of Expanding Your C...

Blog

Jouw persbericht is jouw verhaal: 3 tips van PR-professional Alec Bojalad

Jouw persbericht is jouw verhaal: 3 tips van PR-professional Alec BojaladOp de website van Cision publiceerde de Amerikaanse PR-professional Alec Bojalad onlangs een interessant artikel onder de kop ‘Your Press Release is Your Story’. In dit blogberi...

Klantverhaal

ADC ArcheoProjecten: ‘Een goed verhaal nooit laten liggen’

Bij archeologische opgravingen op een bedrijvenpark in Tiel zijn begin 2017 opmerkelijke objecten uit de Romeinse tijd ontdekt. ADC ArcheoProjecten, dat met vier andere archeologische bedrijven betrokken was bij de opgravingen, wist dit nieuws samen met de gem...

Inspiratie & Blogs

Tip

De waarde van earned media

Media-aandacht niet kopen, maar verdienen: earned media is bij uitstek het terrein van PR-professionals. Maar wat is nu eigenlijk de waarde van earned media? En hoe kun je die waarde verhogen? Het toonaangevende onderzoeks- en adviesbureau Outsell deed onlangs...

Tip

4 adviezen om influencers beter te benaderen

Influencer marketing is hot. Maar hoe zorg je er als PR-professional voor dat je influencers op de juiste manier benadert? In deze whitepaper deelt marketingexpert Amy-Louise Tracey vier praktische adviezen. Doe er je voordeel mee!

Tip

Snel afgeleide consumenten? Zo houd je hun aandacht vast

Waarom kunnen mensen wel uren aan één stuk een Netflix-serie bingewatchen, maar lijken ze onze marketingboodschappen nauwelijks te absorberen?  In deze whitepaper geeft de Amerikaanse communicatie-expert Sarah Clark vijf tips om de aandact van snel afgeleide...

Blog

Gebruik maken van data, op basis van storytelling

Zoals zoveel disciplines wordt ook de marketingcommunicatie steeds meer datagestuurd. Heb je dan nog wel iets aan je storytelling skills? Jazeker, betoogt Chris Lynch, die een methode ontwikkelde om optimaal gebruik te maken van data én storytelling.

Blog

Schrijf jouw persbericht in gewoon Nederlands

Kranten en andere nieuwsmedia ontvangen dagelijks honderden persberichten. Omdat journalisten weinig tijd hebben en tegen de klok moeten werken, moeten ze snel keuzes maken. Wat publiceren ze en wat niet? Het is dus belangrijk dat jouw persbericht de aan...

Klantverhaal

Ziggo Sport scoort media-aandacht met Max

Begin maart maakte Ziggo Sport bekend dat het de samenwerking met Max Verstappen voortzet. Daarmee bewees de zender over een goed gevoel voor timing te beschikken, zo in de aanloop naar het nieuwe formule 1-seizoen. Het persbericht hierover werd breed opgepikt...

070 - 41 41 234