Interessant voor jou!

Inspiratie opdoen voor het genereren van media-aandacht?
Lees onze blogs, de verhalen van onze klanten en maak gebruik van onze tips en checklists.

Tip

Influencers als merkambassadeurs

Consumenten hechten steeds meer waarde aan de informatie en mening van influencers. Maar hoe vind je nu de juiste influencers voor jouw organisatie? Hoe bereik je hen met jouw verhaal? Of nog beter: hoe zorg je ervoor dat zij ambassadeurs van jouw merk of orga...

Blog

Jouw persbericht is jouw verhaal: 3 tips van PR-professional Alec Bojalad

Jouw persbericht is jouw verhaal: 3 tips van PR-professional Alec BojaladOp de website van Cision publiceerde de Amerikaanse PR-professional Alec Bojalad onlangs een interessant artikel onder de kop ‘Your Press Release is Your Story’. In dit blogberi...

Klantverhaal

ADC ArcheoProjecten: ‘Een goed verhaal nooit laten liggen’

Bij archeologische opgravingen op een bedrijvenpark in Tiel zijn begin 2017 opmerkelijke objecten uit de Romeinse tijd ontdekt. ADC ArcheoProjecten, dat met vier andere archeologische bedrijven betrokken was bij de opgravingen, wist dit nieuws samen met de gem...

Inspiratie & Blogs

Blog

12 Months of Content Marketing For 2018

Editor's Note: This post was originally published on PR  Newswire's Beyond PR blog. Generating a stream of interesting and engaging ways to reach your audience through content marketing can be a pain. You use up so much brain power coming up with ide...

Blog

What Challenges Do Comms Professionals Face Going into 2018

With a new year around the corner, communications professionals are gearing up to get their plans ready to conquer the world in 2018.But along with those plans are some obstacles to overcome. While the communications and PR space has changed drastically over t...

Tip

Cision: Contentkalender 2018

Een goede marketingcampagne begint bij het plannen en organiseren van je content. Om je hierbij te helpen hebben we de contentkalender gemaakt. Download de kalender en doe er je voordeel mee

Tip

Zo vergroot je het bereik van je content

​PR-professionals steken steeds meer tijd, geld en energie in de creatie van content. Maar hoe zorg je ervoor dat zoveel mogelijk mensen die content ook daadwerkelijk onder ogen krijgen en tot zich nemen? De whitepaper 'The Three Stages of Expanding Your C...

Tip

De waarde van earned media

Media-aandacht niet kopen, maar verdienen: earned media is bij uitstek het terrein van PR-professionals. Maar wat is nu eigenlijk de waarde van earned media? En hoe kun je die waarde verhogen? Het toonaangevende onderzoeks- en adviesbureau Outsell deed onlangs...

Tip

4 adviezen om influencers beter te benaderen

Influencer marketing is hot. Maar hoe zorg je er als PR-professional voor dat je influencers op de juiste manier benadert? In deze whitepaper deelt marketingexpert Amy-Louise Tracey vier praktische adviezen. Doe er je voordeel mee!

070 - 41 41 234