4 adviezen om influencers beter te benaderen

Influencer marketing is hot. Maar hoe zorg je er als PR-professional voor dat je influencers op de juiste manier benadert? In deze whitepaper deelt marketingexpert Amy-Louise Tracey vier praktische adviezen. Doe er je voordeel mee!

Testimonials

Roel Rambags, Persvoorlichter

Catharina Ziekenhuis

"Journalisten hadden direct toegang"

“Ons project is goed opgepikt. Dat komt volgens mij niet alleen door de kwaliteit van het materiaal, maar ook omdat journalisten direct toegang hadden tot het persbericht, de foto’s, de video en het ruwe beeldmateriaal. Voor de pers lijkt deze werkwijze mij een uitkomst.”

Marjolein Hendriks, Marketing & Communicatie Manager

FocusCura

FocusCura: "Dankzij PR in één keer op de kaart"

“Wij zijn een jong bedrijf met een beperkte Marketing & Communicatie afdeling. Daarom was het voor ons erg prettig dat ANP Pers Support zo goed meedacht, bijvoorbeeld over de timing van onze persberichten. Zo hebben we een video over Hartwacht, die overigens ook door ANP is geproduceerd, er pas uitgestuurd ná een uitzending van EenVandaag, waarvan we wisten dat die een eigen item zouden draaien.”