Hoe schrijf je een effectief persbericht

Tip

Zo vergroot je het bereik van je content

​PR-professionals steken steeds meer tijd, geld en energie in de creatie van content. Maar hoe zorg je ervoor dat zoveel mogelijk mensen die content ook daadwerkelijk onder ogen krijgen en tot zich nemen? De whitepaper 'The Three Stages of Expanding Your C...

Tip

De waarde van earned media

Media-aandacht niet kopen, maar verdienen: earned media is bij uitstek het terrein van PR-professionals. Maar wat is nu eigenlijk de waarde van earned media? En hoe kun je die waarde verhogen? Het toonaangevende onderzoeks- en adviesbureau Outsell deed onlangs...

Tip

4 adviezen om influencers beter te benaderen

Influencer marketing is hot. Maar hoe zorg je er als PR-professional voor dat je influencers op de juiste manier benadert? In deze whitepaper deelt marketingexpert Amy-Louise Tracey vier praktische adviezen. Doe er je voordeel mee!

Tip

Snel afgeleide consumenten? Zo houd je hun aandacht vast

Waarom kunnen mensen wel uren aan één stuk een Netflix-serie bingewatchen, maar lijken ze onze marketingboodschappen nauwelijks te absorberen?  In deze whitepaper geeft de Amerikaanse communicatie-expert Sarah Clark vijf tips om de aandact van snel afgeleide...

Tip

PR in het buitenland: USA

Wist je dat ruim 40 miljoen mensen in de Verenigde Staten Spaanstalig zijn? Meer facts & figures vind je in ‘Spotlight op USA’, een nieuwe whitepaper in onze reeks over PR in het buitenland.​ Speciaal voor communicatieprofessionals die internationaal actie...

Tip

PR in het buitenland: India

Wil je jouw nieuws in India onder de aandacht brengen? Verstuur je persberichten dan ook zeker regionaal, vertaald in de afzonderlijke lokale talen die het land rijk is.

070 - 41 41 234