Laat je persbericht controleren door een nieuwsprofessional

Twijfels over je persbericht? Laat onze nieuwsprofessionals de oppakkans voor jouw persbericht in een handomdraai vergroten! 

Meer informatie Direct persbericht controleren

Laat je persbericht controleren door een nieuwsprofessional

Wanneer je via ANP Pers Support je persbericht distribueert, bieden we een gratis feedback service. Binnen een à twee uur hebben we het persbericht voor je gecheckt.

Stap 1: aanleveren
Jij levert ons per mail - info@perssupport.nl - jouw persbericht aan. Laat het even weten als je specifieke vragen over de vorm of inhoud hebt.

Stap 2: controle
Onze nieuwsprofessionals controleren jouw persbericht op zaken als nieuwswaarde, relevantie, taalgebruik en tone of voice. Ook checken we of het aan de ‘gouden regels’ voor een goed persbericht voldoet.

Stap 3: advies
Binnen een à twee uur hebben we je persbericht gecheckt en bellen of mailen we je met onze bevindingen. Desgewenst kunnen we het persbericht ook meteen voor je redigeren en via ons landelijke of internationale netwerk verspreiden.

Wat kan mij dit bieden?

  • Journalistieke kwaliteit

    Wij kijken met een journalistieke blik naar jouw persbericht en beoordelen het op nieuwswaarde, taalgebruik en tone of voice.

  • Met de snelheid van het nieuws

    Binnen een à twee uur hebben we je persbericht gecheckt.

  • Enorm bereik

    Wij zijn de enige partij die jouw persbericht via het ANP-net kan verspreiden, dé nieuwsbron van journalistiek Nederland. 

Advies nodig? Of heb je gewoon een vraag?

Neem contact op

Andere services

Testimonials

Menno Contant, CEO

E-Njoint

"Wereldwijde ambities"

“Je kon via social media precies volgen waar het verhaal werd opgepikt. Het ene moment in Amerika, even later in het Verre Oosten. Zeker als je wereldwijde ambities hebt moet je professionele hulp inroepen. En moeilijk is het niet. In een dag was alles geregeld.”

Hanita van der Meer, Communicatiespecialist

Thomas Cook Nederland

"Berichten naar de juiste media"

“ANP Pers Support helpt ons door de meest relevante media op de juiste manier te groeperen. Wij kunnen zo in zeer korte tijd berichten naar de juiste media verspreiden, waardoor onze berichten snel opgepakt worden.”