Genereer media-aandacht met een videopersbericht

Video is ongekend populair. Teksten worden steeds minder gelezen, terwijl mensen wel de tijd nemen om video's te kijken. Als ondernemer en/of bedrijf kun je het je niet veroorloven om deze trend te negeren.

Meer informatie Direct informatie aanvragen

Versterk je boodschap met video
Journalistiek opgebouwd en professioneel geproduceerd; verspreid naar nieuwssites, influencers en kranten en beschikbaar voor landelijke en regionale RTV. ANP Pers Support zet producenten, cameramensen en videobewerkers in voor onderscheidende videopersberichten. Daarnaast maken we ook voorlichtings- , bedrijfs- en sfeervideo’s.

Bekijk hier onze meest recente videoproductie voor de verkiezing Beste werkgevers 2017-2018 en voor de gemeente Den Haag

Bekijk hier het overzicht met videoproducties. Uitgevoerd voor o.a. McDonald’s, Unox, FocusCura, Warner Bros, Lidl, Het Rode Kruis, Nestlé, 3M en CliniClowns

Wat kan mij dit bieden?

• Journalistieke kwaliteit

Professionele videoproductie door de ervaren crew van ANP Pers Support

• Met de snelheid van het nieuws

Snelle productie van je nieuwsvideo, die we desgewenst direct verspreiden als videopersbericht.

• Enorm bereik

Wij zijn de enige partij die video’s via het ANP-net kan verspreiden, dé nieuwsbron van journalistiek Nederland.

Advies nodig? Of heb je gewoon een vraag?

Andere services