Benut de kracht van infographics

Snel een ingewikkelde boodschap duidelijk maken? Saaie cijfers op een pakkende manier presenteren? Laat er een infographic van maken!

Meer informatie Direct informatie aanvragen

Infographics: feiten en cijfers pakkend presenteren
De infographic is dé manier om ingewikkelde informatie snel over te brengen of saaie cijfers en droge feiten op een pakkende manier te presenteren. Bij ANP Pers Support helpen we je graag om de kracht van infographics optimaal te benutten.

Bij uitstek geschikt voor social media
Onze duidelijke infographics zijn makkelijk te delen op social media. Daarom kan het verstandig zijn om voor verschillende kanalen verschillende formaten te maken, afgestemd op elk specifiek medium. Hierbij helpen we je graag.Onze duidelijke infographics zijn makkelijk te delen op social media. Daarom kan het verstandig zijn om voor verschillende kanalen verschillende formaten te maken, afgestemd op elk specifiek medium. Hierbij helpen we je graag.

Bekijk hier een voorbeeld van een infographic geproduceerd voor ING

Wat kan mij dit bieden?

• Journalistieke kwaliteit

Wij filteren de informatie op relevantie en nieuwswaarde en verwerken deze tot een professionele infographic.

• Met de snelheid van het nieuws

Snelle productie van je infographic.

• Duidelijke boodschap

Gewend om ingewikkelde data om te zetten naar een begrijpelijk beeld voor een breed publiek.

Advies nodig? Of heb je gewoon een vraag?

Andere services

Testimonials

Menno Contant, CEO

E-Njoint

"Wereldwijde ambities"

“Je kon via social media precies volgen waar het verhaal werd opgepikt. Het ene moment in Amerika, even later in het Verre Oosten. Zeker als je wereldwijde ambities hebt moet je professionele hulp inroepen. En moeilijk is het niet. In een dag was alles geregeld.”

Floor Kluizenaar, Strategisch Marketeer Social Media

ANWB

"Op een relevante manier communiceren"

“We willen op een relevante manier communiceren over onze ambities op het gebied van verkeersveiligheid. In dit geval doen we dat met behulp van facts and figures. Met de praktische tips die we bieden kunnen ouders zelf een bijdrage leveren aan een veilige verkeersdeelname van hun kinderen.”