Snel afgeleide consumenten? Zo houd je hun aandacht vast

Waarom kunnen mensen wel uren aan één stuk een Netflix-serie bingewatchen, maar lijken ze onze marketingboodschappen nauwelijks te absorberen?  In deze whitepaper geeft de Amerikaanse communicatie-expert Sarah Clark vijf tips om de aandact van snel afgeleide consumenten te trekken én vast te houden. Onderbouwd met onderzoek en voorzien van voorbeelden uit de praktijk. Vul het formulier in en ontvang de volledige whitepaper.

Testimonials

Fatma Genç, PR Manager

WeTransfer

"Compleet mediatraject"

“Dankzij ANP Pers Support bereikten we nieuwe titels en publicaties, en daarmee nieuwe gebruikers en fans. Een korte briefing resulteerde binnen enkele uren in een compleet mediatraject, inclusief de gevraagde vertalingen van het persbericht.”

Menno Contant, CEO

E-Njoint

"Wereldwijde ambities"

“Je kon via social media precies volgen waar het verhaal werd opgepikt. Het ene moment in Amerika, even later in het Verre Oosten. Zeker als je wereldwijde ambities hebt moet je professionele hulp inroepen. En moeilijk is het niet. In een dag was alles geregeld.”