Vacature: Accountmanager relatiebeheer M/V

ANP Pers Support (APS) zoekt versterking voor het NieuwsManager sales team. De groei zit er stevig in en steeds meer klanten gebruiken onze oplossingen. Ons aanbod is volledig en sluit dan ook goed aan bij de vraag vanuit de markt. Om deze positieve ontwikkeling vast te houden, zijn we actief op zoek naar een nieuwe collega die goed past in ons team, veel contact heeft met bestaande klanten en tussendoor ook new business weet binnen te halen.

Binnen ons team start je in een binnendienst rol en krijg je de kans een klantenpakket succesvol te ontwikkelen. Je zorgt ervoor dat je klanten goed geïnformeerd blijven en slaagt erin langdurige relaties op te bouwen.

Wat ga je doen

• Organisaties ondersteunen bij hun PR distributies; via persberichten, foto- en nieuwsvideo’s
  • PR campagnes analyseren door media analyse rapportages
  • Het uitvoeren van actief relatiebeheer om zo de klanttevredenheid hoog te houden
  • Kansen signaleren bij klanten om zo cross- en upsell mogelijkheden te benutten
  • New business genereren
  • Het verkopen van diensten op het gebied van branded content (bv. video en foto)

We vragen

• Je hebt een afgeronde hbo-opleiding of aantoonbare commerciële werkervaring op dat niveau (bijvoorbeeld media & entertainment management)
  • Je bent proactief, communicatief sterk, zelfstandig, gretig, energiek en gedreven.
  • Je hebt al minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan in een soortgelijke accountmanagement functie
  • Ervaring met telefonische acquisitie is een must
  • Je beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal (in woord en geschrift) is uitermate goed

We bieden

• Doorgroeimogelijkheden
  • Marktconform salaris
  • Kwartaalbonus op basis van uitdagende commerciële targets.
  • 25 vakantiedagen per jaar.
  • Collectieve pensioenregeling

Procedure

Een korte sollicitatiebrief en een actueel en relevant curriculum vitae sturen naar HRM@anp.nl, onder vermelding van Vacature Accountmanager relatiebeheer.

Spreekt dit je aan, en wil je graag binnen een jong, energiek en gezellig team werken en samen uitdagende targets realiseren?

Neem dan nu contact met ons op!

Nadere informatie over de functie is op te vragen bij Giovanni Bholai, via gbholai@perssupport.nl of +31 (0) 70 41 41 138.