Doelstelling BRN: hoogwaardig hergebruik van bitumineus dakafval

Bitumen Recycling Nederland presenteert www.brn.nl
BRN is een initiatief van VEBIDAK en Probasys Benelux en heeft als doelstelling het verwezenlijken van een zo hoogwaardig mogelijk hergebruik van bitumineus dakafval met als uiteindelijk oogmerk het sluiten van de grondstofketen. De activiteiten die voortkomen uit de inzamelingsstructuur zullen worden ondergebracht in een gelijknamige stichting. Tot die tijd zullen VEBIDAK en Probasys Benelux deze taak op zich nemen in samenwerking met Van Gansewinkel.

U leest alles over BRN op www.brn.nl

Het succes van BRN zal worden bepaald door het volume bitumineus dakafval dat ingezameld zal worden via de deelnemende dakbedekkingsbedrijven, daksloopbedrijven én betrokken opdrachtgevers. Nog afgezien van het financiële voordeel zal scheiding van bitumineus dakafval ook bijdragen aan een milieubewuste bedrijfsvoering en een duurzaam imago.
Deelnemende dakbedekkingsbedrijven kunnen bitumineus dakafval dat is ingezameld op projectlocaties en/of de eigen bedrijfslocatie met een vooracceptatieformulier aanmelden bij info@brn.nl. Vervolgens ontvangt u binnen één werkweek een prijsopgave voor gescheiden afvoer en ongescheiden afvoer, onder voorbehoud van een definitieve acceptatie.
Voor deelname kunnen dakbedekkingsbedrijven zich aanmelden via info@brn.nl. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met André van den Engel van VEBIDAK of Lodewijk Niemöller van Probasys Benelux.

Geplaatst in:

Voor meer informatie kunt u contact op nemen met André van den Engel van VEBIDAK, telnr.: 030-6063238, of met Lodewijk Niemöller van Probasys Benelux, telnr.: 0180-820267.

Vebidak

Nieuwegein