Informatiebijeenkomst voor starters in de bouw op 12 maart

Speciaal voor mensen die aan de slag willen als zzp'er in bouw, hout of techniek houdt Zelfstandigen Bouw op 12 maart een informatieavond in Arnhem.
Hoe werf ik klanten, hoe maak ik een offerte, hoe zet ik de administratie op? Voorzitter Charles Verhoef van Zelfstandigen Bouw komt naar Arnhem om op deze en andere vragen van beginnende zzp'ers antwoord te geven. Een van de sprekers op de bijeenkomst is Hugo Derksen uit Zevenaar, schilder en bestuurslid van Zelfstandigen Bouw.
De informatiebijeenkomst vindt plaats in De Postillion Hotel, Europaweg 25 in Arnhem. De avond begint om 19.00 en duurt tot circa 21.00 uur. Belangstellenden wordt vriendelijk verzocht zich aan te melden bij Zelfstandigen Bouw: 0348 -439000.

Zelfstandigen Bouw is dé dienstverlener voor zzp'ers in bouw, hout en techniek en heeft 10.000 leden.

Geplaatst in:

Woerden, 21 februari 2013
Meer informatie bij Zelfstandigen Bouw:
persvoorlichter Anne Pols, 06 222 45 259

Zelfstandigen Bouw telt 10.000 leden in bouw, hout en techniek. Zij onderscheiden zich als ondernemende vakmensen van werknemers doordat zij een eigen onderneming voeren; en van werkgevers doordat hun onderneming staat of valt met hun persoonlijke werkkracht

Zelfstandigen Bouw

Woerden