Ferri Somogyi nieuwe Ambassadeur van EARTH Concepts

Acteur en DJ Ferri Somogyi en EARTH Concepts gaan samenwerken in de strijd tegen de wereldwijde water problematiek.

EARTH Concepts verkoopt water en koffie en doneert 100% van de netto winst aan waterprojecten op plekken waar het het hardst nodig is. EARTH Concepts vraagt niet of je vrijwilligerswerk wilt doen of wilt doneren. Zij vraagt alleen om EARTH produkten te kopen of verkopen.

Ferri was al een tijd op zoek naar een organisatie waar hij iets kon toevoegen met zijn netwerk en door middel van zijn bekendheid. Na enkele gesprekken was hij gecharmeerd door de eenvoud. "Patrick de Nekker en Henk Witteveen (founders van EARTH Concepts) weten op een zeer eenvoudige en enthousiaste wijze een hedendaagse vorm van ontwikkelingshulp op te zetten. Inmiddels is er al ruim 4 ton gedoneerd". volgens Somogyi. "Daarnaast zijn alle projecten op een zeer transparante wijze terug te vinden via www.akvo.org. De vraag blijft altijd wat er met het geld gebeurt en dat wordt bij EARTH Concepts op een goede manier gerapporteerd."

Ferri zal in 2013 een aantal presentatie klussen gaan doen en namens EARTH Concepts een project bezoeken.

Bekende plekken waar EARTH reeds verkrijgbaar is zijn onder andere de ZIggo Dome, Hotel The Dylan en Club AIR.

Geplaatst in:

Voor meer vragen: