Personenbus voor gezamenlijk sporten bij Humanitas Onder Dak

Maatschappelijk betrokken stadsprins Hengelo schenkt bus

De stadprins van Hengelo, prins Alwie van het dakdekkersbedrijf Egberink Dakbedekkingen, heeft aan Humanitas Onder Dak een personenbus geschonken. Hiermee kunnen gezamenlijke activiteiten ondernomen worden, zoals sporten.

Vervoer voor sport en klussen
Voor het ondernemen van gezamenlijke sportactiviteiten, maar ook voor het schoonmaken van de sportkantine van de Tex Town Tigers in Enschede en andere maatschappelijke klussen die Humanitas Onder Dak doet, is gezamenlijk vervoer uiteraard handig. Alwie Egberink reageerde direct enthousiast op de wens van Humanitas Onder Dak voor een personenbus en had binnen een paar maanden de bus georganiseerd.

De bus werd feestelijk overhandigd aan Ine Klumper, teamleider van het Kansentraject, in het bijzijn van Louise Ellenkamp, locatiemanager van Humanitas Onder Dak in Hengelo en Bert Deliën, directeur/bestuurder bij het Kansentraject van Humanitas Onder Dak aan de Deldernerstraat.

Alwie Egberink en zijn vrouw Nathalie kregen het idee om Humanitas Onder Dak in Hengelo te ondersteunen op het moment dat ze gevraagd werden om prins en prinses van de Hengelose Carnavalsvereniging De Weidemennekes te worden. Een dakbedekkingsbedrijf dat Humanitas Onder Dak ondersteunt, kan het toepasselijker?

Voor meer informatie en foto's kunt u contact opnemen met Jolande Petit, Humanitas Onder Dak, telefoon (06 21 250 525).

Humanitas Onder Dak Groep, bedrijfsbureau

Hengelo