Nieuwe positie voor Eric van Nieuwenhuizen binnen HampshireHospitality

Amsterdam, 8 februari 2013 - Met ingang van 4 februari heeft Eric van Nieuwenhuizen de positie ingenomen van Director of Sales van Hampshire Hospitality.

In deze rol zal Van Nieuwenhuizen de gehele sales organisatie aansturen. Eric van Nieuwenhuizen kwam vorig jaar februari bij Hampshire in dienst als Regio Operations Manager en was verantwoordelijk voor de aansturing van 9 hotelbedrijven.

"In de huidige economische tijd is het van groot belang dat we nog meer slagkracht en dynamiek bewerkstelligen om vanuit de sales organisatie ervoor te zorgen dat we onze uitdagende targets kunnen gaan realiseren. Het is evident dat onze focus nog meer op de commerciële opportunities komen te liggen, met de uitbreiding van de sales organisatie zullen we hiertoe in staat zijn.", aldus Hans Wibbens, Director of Operations van Hampshire Hospitality.

-----

Hampshire Hospitality is het fusieproduct van de hotelexploitaties en licentieorganisatie van Eden Hotel Group en Hampshire Hospitality & Leisure. 80 hotels maken deel uit van Hampshire Hospitality waaronder 25 hotels in eigen exploitatie. De hotelgroep kent drie (sub)merknamen: het topsegment Hampshire Eden, de drie- en viersterren Hampshire Hotels en het soft branded Hampshire Classic voor topklasse hotels met een sterke eigen identiteit.

Bezoek www.hampshire-hotels.com voor een overzicht van alle aangesloten hotels.

Bel voor reserveringen, informatie over arrangementen of brochures naar: Hampshire Hospitality 020-520 5500 of bezoek bovengenoemde website.

Noot voor de redactie, niet bestemd voor publicatie:

Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Hampshire Hospitality
Contactpersoon : Etienne J.A. Verkerk - Algemeen Directeur