Andre Kuipers op het Marketing Insights Event 2013

Op 6 en 7 februari a.s. vindt voor de elfde maal op rij het Marketing Insights Event (MIE) plaats in het World Forum Den Haag. Het MIE, een initiatief van de MOA en het NIMA, is in 11 jaar tijd uitgegroeid tot hét content-platform voor zo'n 2500 marketeers, strategen, digital analysts, planners en researchers.
Het MIE biedt dit jaar weer een uitgebreid programma met 90 praktijkcases van o.a.: Ahold, ASICS, Bol.com, de Bijenkorf, Google, Hunkemöller International, Microsoft en PostNL. Allemaal leggen zij de state of the art van het marketing en intelligence vak aan de bezoekers voor.
Daarnaast zullen 4 keynotes van (inter)nationale allure acte de presence geven, waaronder astronaut André Kuipers, marketinggoeroe Luc Suykens (Procter & Gamble Benelux) en Richard van Hooijdonk (bekend van o.a. RTLmasterclass Social Media).
Nieuw op het MIE zijn de 8 Exclusieve Marketing Masterclasses in samenwerking met LECTRIC. In een tijdsbestek van 2,5 uur worden de laatste trends op het gebied van consumentengedrag, social media, online marketing en communicatie uitgebreid behandeld.
Ook nieuw is het speciaal geprogrammeerde Marketing Alive! podium met o.a. ID&T (Duncan Stutterheim), Google en KLM Royal Dutch Airlines.

Kijk voor meer informatie en inschrijven op www.mie.nl

Geplaatst in:

Voor meer informatie neem contact op met Maaike Verdoes, 020 - 581 07 14.

MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research