De financiële topinstellingen stappen over op het aanbod van DataLend

NEW YORK, 7 januari 2013 /PRNewswire/ -- DataLend, een wereldwijde leverancier van gegevens over globale effectenmarkten, heeft vandaag aangekondigd dat het in hoge mate wordt ondersteund door de bestaande klanten van EquiLend.
Brian Lamb, CEO van EquiLend: "De algemene reacties van klanten en het gebruik van DataLend hebben onze verwachtingen overtroffen. We hebben feedback ontvangen waaruit bleek dat de financiële gegevens over effectenmarkten in statistisch opzicht uitzonderlijk waardevol zijn. Ze weerspiegelen de activiteit op markten en zijn van de hoogste kwaliteit."
Op basis van de ervaringen van gebruikers is voorlopig duidelijk dat DataLend ongeëvenaarde informatie op een tijdige en nauwkeurige wijze aanbiedt. Sinds de lancering van vorige week hebben veel bestaande klanten van EquiLend DataLend omarmd. Lamb verklaart dit snelle vertrouwen en enthousiasme door de onwankelbare prestaties en het succes van de uitgebreide bètatest van DataLend.
DataLend werkt actief samen met de bestaande klanten van EquiLend, meer dan 75 globale ondernemingen. Veel van deze bedrijven bevinden zich in uiteenlopende overgangsfasen, en vele andere hebben plannen ontwikkeld om over te stappen op DataLend.
Over DataLend
DataLend is een nieuwe gegevensprovider van EquiLend, een toonaangevende leverancier van diensten op het gebied van handel en diensten na de transactie voor de effectensector. EquiLend wordt ondersteund door 10 globale financiële instellingen: BlackRock, Credit Suisse, Goldman Sachs, J.P. Morgan Clearing, J.P. Morgan, Bank of America Merrill Lynch, Morgan Stanley, Northern Trust, State Street en UBS. DataLend heeft kantoren in New York, Toronto, Londen en Hongkong.

EquiLend

CONTACT: Michelle Lindenberger, Vicepresident, Marketing & Communicatie,+1-212-901-2224, michelle.lindenberger@equilend.com

Web site: http://www.equilend.com/

PR Newswire