Vertrek Ton van Eijk bij RFS Holland Holding BV

ZWOLLE, 3 januari 2013 - Ton van Eijk heeft, na 1,5 jaar werkzaam te zijn geweest als interim directeur Merkenstrategie bij RFS Holland Holding B.V., per 1 januari 2013 het bedrijf verlaten. Dit omdat de opdracht waarvoor Ton van Eijk is aangetrokken is afgerond.

Eerder bekleedde Van Eijk de functies Creative Director en Marketing Director (a.i.) bij wehkamp.nl, een van de bedrijven binnen RFS Holland Holding. Ton van Eijk heeft de afgelopen jaren een uitzonderlijke prestatie neergezet door onder andere in korte tijd van wehkamp.nl een verrassend, eigenzinnig, betrokken en actueel merk te maken. Voor deze strategische herpositionering werd hij benoemd tot 'Marketeer of the Year 2010' en ontving wehkamp.nl in 2011 de award 'Marketingbedrijf van het jaar'.

Geplaatst in:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Dirk van den Bogaart
Corporate Reputatiemanager en Woordvoerder