Jeugdhulp Friesland verbetert energiehuishouding met BAS Energie

Per 1 januari 2013 kiest Jeugdhulp Friesland twee jaar voor BAS Energie. Samen met BAS gaat de zorginstelling de energiehuishouding van al haar locaties verbeteren en verduurzamen.

BAS biedt Jeugdhulp Friesland de mogelijkheid om significante kosten te besparen. De eerste stap is het verlagen van de elektriciteitskosten en een efficiënte energieadministratie. Volgende stappen zijn maatregelen voor energiebesparing en eigen energieproductie, waardoor de instelling stapsgewijs naar 0 euro energiekosten gaat.

Sipko de Groot, Directeur Bedrijfsvoering Jeugdhulp Friesland: "Met onze zorg voor kinderen vervullen we een belangrijke maatschappelijke rol. Kinderen zijn onze toekomst. Daar past duurzaam energiegebruik goed bij. Zo nemen wij onze verantwoordelijkheid voor een gezonde leefomgeving. BAS biedt ons hiervoor een goede oplossing tegen een goede prijs."

Jeugdhulp Friesland
Stichting Jeugdhulp Friesland helpt kinderen, jongeren en hun ouders/opvoeders bij problemen rond gedrag, ontwikkeling en opvoeding. Jeugdhulp Friesland geeft hulp aan ruim 2.500 cliënten vanuit 39 locaties en met ongeveer 700 medewerkers.

BAS Energie
Samen met BAS gaan mensen en bedrijven naar 0 euro energiekosten en zelfs naar energieopbrengsten. Zo worden ze eigenaar van hun energievoorziening en onafhankelijk van fossiele energie. BAS ontwikkelt en levert daarvoor een scala aan maatregelen. BAS is een van de snelst groeiende bedrijven in Nederland.

Voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met BAS Energie: Joeri Brugman, Manager marketing & communicatie. Telefoon 06-52081669, e-mail joeri@basenergie.nl

BAS Nederland B.V.

Capelle aan den IJssel