BCS geeft harde feiten over het nettoloon in 2013

DEN BOSCH - Werkgevers die hun medewerkers exact willen laten weten hoeveel ze er in het komend jaar op voor- of achteruit gaan, kunnen bij BCS HRM & Salarisadministratie B.V. terecht voor een volledige pro forma berekening voor 2013.
BCS heeft als eerste in de salarisverwerkingsbranche de software gereed om deze berekeningen door te voeren. BCS doet niet mee aan vage algemene voorspellingen - die vaak weinig zeggen over de realiteit - maar geeft harde feiten over het nettoloon in 2013.
De werknemer krijgt niet alleen inzicht in zijn loonheffing voor het nieuwe jaar, ook zaken als pensioenpremies en specifieke brancheregelingen worden direct inzichtelijk. Met één druk op de knop kan men met de Delta HRP software van BCS, nog op dezelfde dag, de pro forma loonstroken maken.
Op www.bcsbv.nl/proforma2013 heeft het bedrijf vier voorbeelden geplaatst van berekeningen voor werknemers uit de metaalsector die respectievelijk 1.750, 2.000, 2.500 en 3.000 euro brutoloon ontvangen. BCS biedt werkgevers uit (bijna) alle branches de mogelijkheid om de persoonlijke situatie van hun medewerkers na te gaan.

------------------------------------------------------------------------------------------

BCS
BCS HRM & Salarisadministratie uit Den Bosch verzorgt al ruim 30 jaar de loonadministraties en personeelsadministraties van meer dan 8.000 bedrijven in Nederland. BCS biedt klanten daarvoor de 1-stop-oplossing; het in eigen beheer ontwikkelde en gebruiksvriendelijke softwarepakket Delta HRP. Ook kunnen HR- en salarisadministratieprofessionals die zich verder willen ontwikkelen bij BCS terecht voor uiteenlopende trainingen op hun vakgebied.

Delta HRP
Delta HRP is de door BCS zelf ontwikkelde software voor loon- en personeelsadministratie die de mens in de organisatie centraal stelt. Dit alles-in-eenpakket is zo eenvoudig in gebruik dat klanten aanzienlijke besparingen realiseren in tijd en kosten. Ook kunnen werknemers zelf makkelijk mutaties doorvoeren, bijvoorbeeld hun overuren of persoonsgegevens. Een gebruiksaanwijzing is niet nodig! En wie er toch niet uitkomt, kan gewoon bellen met BCS. Gratis.

Geplaatst in:

Cees Schrover
Manager Salarisadministratie
cschrover@bcsbv.nl
www.bcsbv.nl

BCS HRM en Salarisadministratie B.V.

Den Bosch
tel: